Kærlighedserklæringer på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Clisolka

Det er i perioder hvor vi skriver at vi elsker hinanden - min kæreste er en meget romantisk type, så jeg kan redde hans dag ved at skrive at jeg elsker ham Men tit er det over SMS vi skriver det, hvis vi ikke er i nærheden af hinanden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Vidunderligeunger

Jeg har aldrig nogen sinde skrevet på min kærestes væg! Never.. vi kan sgu snakke når han kommer hjem hehe..

Facebook er FOR MIG en side hvor jeg lige opdaterer at nu er julen skudt igang med pynt og lignende.. sådan små-opdateringer i hverdagen. Hvis så manden har været væk i nogle dage kan jeg godt af og til skrive "glædelse over mandens hjemkomst imorgen" men heller aldrig mere end det... 

MIN mening er at dem der gør det, gør det for at skabe lidt et glansbillede ud ad til så alle kan se hvor deeeejligt de har det sammen og jeg synes det er mærkeligt at nogen gør det - MEN DET ER BARE MIN MENING som jeg ikke vil klantres for, for sådan synes jeg nu engang.. men hvad folk så vælger at gøre, må de jo heeelt selv om bare jeg bliver fri for at skrive lignende til(om) min kæreste

Anmeld

27. november 2011

Koen.

Jeg skriver en sjælden gang noget, men manden ser det ikke for han kan end ikke tænde en computer så han er slet ikke på facebook

men hvis jeg skriver noget er det noget i stil med den her jeg skrev den anden dag:

Godt min lille mand kom hjem når nu det lyner og tordner, så kan jeg sidde på hans skød og være bange

Anmeld

27. november 2011

Thalia

Vi gør slet ikke den slags, det er ganske enkelt ikke os.

Hvad andre gør rører mig ikke, men for mig kommer de der facebook kærlighedserklæringer tit til at virke sådan lidt "se os" agtige, og det bryder jeg mig ikke ret meget om. 

Anmeld

27. november 2011

Janni.

Jeg kan godt finde på det engang imellem, men det forekommer mere og mere sjældent 

Anmeld

27. november 2011

Isabella_mor

det sker hvis det er han er væk en weekend og jeg lige kommer forbi min kærestes profil at jeg skriver at han er dejlig. eller bare sender et kys.. 

men det er ikke der vi kommunikere. det gør vi herhjemme mund til mund..

Anmeld

27. november 2011

dorthemus

Jeg skriver kun om mit barn ...men jeg har heller ikke nogen kæreste

Anmeld

27. november 2011

Mor til Mike

Lullaby skriver:

Hvor meget skriver i på hinandens profiler at i elsker hinanden? Vi har et vennepar der konsekvent skriver det. Ih nu fik jeg morgenmad på sengen af min dejlige mand. Jeg elsker dig.

Sikke dejligt det var at komme hjem til min dejlige kone, jeg elsker dig.

Altså det gør jeg ikke. Jeg synes det er for meget. Hvad gør i?

Min facebook består kun af Kærlighedserklæringer, til min søn og min mand :-)

Anmeld

27. november 2011

Silas&Mille

Vi gør det måske en til to gange om året.

Typisk til hinandens fødselsdag og hvis vi husker vores årsdag (som vi typisk glemmer )

Anmeld

27. november 2011

-Sigrid-

Tja, jeg er den type hvor jeg ikke skriver tillykke på vægen på fb eller sådan - skal det siges, skal det siges mere personligt. Og det gælder i den grad også omkring at jeg elsker min kæreste 

Kan godt "blære" mig med kæresten, fx var min sidste opdatering;  At vågne op til at far ringer, og så Peder går igang med at lave pandekager ♥

Men at vi elsker hinanden bliver sagt face-to-face herhjemme (mange gange dagligt  .) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.