Flodkilling skriver:
Dette er ikke ment som noget negativt, jeg håber vagtlægen kom og din kæreste har det godt.
Men jeg har tit undret mig, det lyder nogle gange som om folk sidder i en ret stresset, grim, hektisk situation og skriver på baby.dk om problemet.
og jeg kan ikke lade være med at tænke på: "sidder din kæreste og kaster op, mens du har vagtlægen i røret ved skulderen mens du skriver på baby.dk om problemet"? eller er denne situation datid når du skriver?
Hilsen den nyserrige (som TIT har undret sig over det og håber på at få viden)
Hej!
Har faktisk også undret mig over det hos andre 

Men kæresten lå inde i sengen og kunne slet ikke have at jeg lå ved siden af, for han "kørte" rundt i sengen for at finde en måde at ligge på så det ikke gjorde ondt! -så jeg var forvist til stuen! -jeg har en lænestol der ståe så jeg kan kigge lige ind i soveværelset/sengen, så der sad jeg med min bærbare på skødet og holdte et øje på ham og var klar til "udrykning" hvis han havde brug for det. (gik også lidt frem og tilbage, bare for at være der) Og var ellers i vente position på vagtlægen skulle komme! -og skulle jo fordrive lidt tid (små 3timer)

Anmeld