Arghhhhh!!! vagtlæge! kom nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

AnneP

Flodkilling skriver:

Dette er ikke ment som noget negativt, jeg håber vagtlægen kom og din kæreste har det godt.

Men jeg har tit undret mig, det lyder nogle gange som om folk sidder i en ret stresset, grim, hektisk situation og skriver på baby.dk om problemet.

og jeg kan ikke lade være med at tænke på: "sidder din kæreste og kaster op, mens du har vagtlægen i røret ved skulderen mens du skriver på baby.dk om problemet"? eller er denne situation datid når du skriver?

Hilsen den nyserrige (som TIT har undret sig over det og håber på at få viden)

Hej!

Har faktisk også undret mig over det hos andre

Men kæresten lå inde i sengen og kunne slet ikke have at jeg lå ved siden af, for han "kørte" rundt i sengen for at finde en måde at ligge på så det ikke gjorde ondt! -så jeg var forvist til stuen!  -jeg har en lænestol der ståe så jeg kan kigge lige ind i soveværelset/sengen, så der sad jeg med min bærbare på skødet og holdte et øje på ham og var klar til "udrykning" hvis han havde brug for det. (gik også lidt frem og tilbage, bare for at være der) Og var ellers i vente position på vagtlægen skulle komme! -og skulle jo fordrive lidt tid (små 3timer)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

LilleLene

AnneP skriver:

han skulle se tiden an weekenden over og så kontakte egen læge hvis det ikke var blevet bedre, så skulle han scannes! men håber da det går over, han er på noget smertestillende fra vagtlægen nu her, men kan stadig mærke det "trækker".

Men håber da det går over!

:O jeg skulle da scannes for at man er sikker på det er nyrersten + at hvis den er over 5mm i diameter, skal den knuses med ultralyd

så det forstår ikke at de ikke skal scanne ham

Anmeld

26. november 2011

gruener

Mi n nabo havde det engang præcis som du beskriver nu og det var blindtarmsbetændelse.. Bare lige at i er opmærksomme på det, for det kan være farligt, hvis det lades stå til. Hvis det ikke er bedre imorgen, ville jeg tage til vagtlægen igen og bede dem tjekke efter det. 

Gos bedring med ham 

Hilsen Sara

Anmeld

26. november 2011

AnneP

LilleLene skriver:

:O jeg skulle da scannes for at man er sikker på det er nyrersten + at hvis den er over 5mm i diameter, skal den knuses med ultralyd

så det forstår ikke at de ikke skal scanne ham

Ja tror det er fordi det er weekend! man bør ikke blive syg mellem 16  og 07 eller i weekenderne! -så det må vi altså have "planlagt" lidt bedre, hvis det skulle ske igen...

Anmeld

26. november 2011

AnneP

gruener skriver:

Mi n nabo havde det engang præcis som du beskriver nu og det var blindtarmsbetændelse.. Bare lige at i er opmærksomme på det, for det kan være farligt, hvis det lades stå til. Hvis det ikke er bedre imorgen, ville jeg tage til vagtlægen igen og bede dem tjekke efter det. 

Gos bedring med ham 

Hilsen Sara

Er også bare super OBS på ham! og har faktisk bestemt at er han ikke oppe imorgen så skruer jeg bissen på, og godtager ikke et se tiden an.... 

Anmeld

27. november 2011

LilleLene

AnneP skriver:

Ja tror det er fordi det er weekend! man bør ikke blive syg mellem 16  og 07 eller i weekenderne! -så det må vi altså have "planlagt" lidt bedre, hvis det skulle ske igen...

Det var altså ikke min egen læge der sendte mig til scanning, det gjorde de på sygehuset, fordi jeg blev indlagt pga af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.