-UNDSKYLD MIT BROKKE INDLÆG-
Sagen er den at min kæreste vækkede mig 00:15 at han havde voldsomme mavesmerter i venstre side der stråler omme fra ryggen! Han kan ikke finde nogen måde at ligge sidde eller stå på der lindre bare lidt!
Nu skal det lige siges at min kæreste ikke er typen der klager over smerter! Han har for nogle år siden været igennem en større ryg operation og der klagede han overhovedet ikke! Så siger han at han har ondt så er der fan**** noget galt!
Jeg vælger derfor at ringe til vagtlægen med det samme! Hende jeg snakker med vil sende en ud men han var i den anden ende af distrektet og der kunne derfor gå op til 1½time, okay, vi går i vente position og bliver bedt om at ringe igen hvis "det går helt galt". 
Da der var gået 2 timer var der stadig ikke kommet nogen og jeg ringer for at hører om de var på vej, eller??? -nu viser det sig så at der kan gå minimun 1½ time MERE inden de kommer!!! så han vælger at sende en fra et andet distrekt! (vi ligger på grænsen mellem 2) og nu lover han at der går max 1 time inden de er her!!!
Kæresten har fået det værre og har nu også haft voldsomme opkastninger! -men det hjælper ikke på hvordan han har det! -jeg tænker så at hvis det "bare" var influinza så ville det da lindre lidt når man har tømt maven, så at sige!
Arhhh men så kom da lille vagtlæge!!! -Syntes jeg plejer at have forståelse for at der kan komme hindringer og akute patienter, og det har jeg også idag, syntes bare det er så fustrerende ikke at kunne gøre noget!
Undskyld mit lange indlæg skulle bare lige ud med det!
Anmeld