Arghhhhh!!! vagtlæge! kom nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

AnneP

Dinna88 skriver:

Åh, hvor synd
Min svigerfar kom for nogle måneder siden hjem en aften vi var der. Han havde nogle slemme smerter i ryggen, og kunne hverken stå, gå, sidde eller ligge ned. Det var så slemt, at tårerne stille trillede ned ad kinderne på ham. Vi valgte at ringe efter en ambulance fordi han ikke kunne sidde i bilen når smerterne var så slemme. Der gik SÅ lang tid, og de kunne ikke give os svar på hvornår ambulancen kom, så til sidst fik vi ham sat ud i bilen imellem to anfald.  Det var så også nyresten. 

Ja han var ikke mange sure sild værd, min ellers så store stærke mand!

Lidt skræmmende at se ham sådan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

Carina1977

AnneP skriver:

Tak Carina!

Han (vagtlægen) var faktisk ret god! Var grundig, og gav en diagnose, Nyresten!AVS!

Dejligt med en god kompetent vagtlæge 

Jeg håber din mand har fået det lidt bedre efter han fik den medicin. Nyresten skulle gøre forfærdeligt ondt. Håber stenen passerer, så han kan få det godt igen.

Rigtig meget god bedring til ham 

Anmeld

26. november 2011

LilleLene

AnneP skriver:

Ja spurgte ham også nogle gange om han kunne holde til at komme ud i bilen, men han kunne ikke være noglesteder så ville ikke på en 30min tur i samme stilling!!! men overvejede flere gange at ringe for at få dem til at sende en transport! -men det ville han heller ikke! Mænd altså

Og ja det er bedre at kører til vagtlægen, men der er der jo også vente tid!  ved bare at der ikke kommer til at gå ligeså længe hvis der sker noget ligende en anden gang!

Nej okay det kan jeg godt se, jeg var ved at dø i bilen ved at køre i 10 min
Men da vi kom derind fik jeg en seng at ligge i, inde på en stue

Men skal han ikke på sygehuset til scanning ? De skal jo scanne en, for at se hvor stor den er

Anmeld

26. november 2011

Mille83

AnneP skriver:

Vi  for at den selv finder ud!

Men det skulle Resium gerne hjælpe på - mener jeg 

Anmeld

26. november 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
lucas<3 skriver:

Hov mener når man har veer.. :

Jeg lover dig - smerter fra galdesten og nyresten er langt værre end veer. Jeg ville hellere igennem 20 timer med veer end et enkelt stenanfald.

Anmeld

26. november 2011

AnneP

Mille83 skriver:

Men det skulle Resium gerne hjælpe på - mener jeg 

okay! -skulle nok overveje det!

Anmeld

26. november 2011

AnneP

LilleLene skriver:

Nej okay det kan jeg godt se, jeg var ved at dø i bilen ved at køre i 10 min
Men da vi kom derind fik jeg en seng at ligge i, inde på en stue

Men skal han ikke på sygehuset til scanning ? De skal jo scanne en, for at se hvor stor den er

han skulle se tiden an weekenden over og så kontakte egen læge hvis det ikke var blevet bedre, så skulle han scannes! men håber da det går over, han er på noget smertestillende fra vagtlægen nu her, men kan stadig mærke det "trækker".

Men håber da det går over!

Anmeld

26. november 2011

AnneP

Carina1977 skriver:

Dejligt med en god kompetent vagtlæge 

Jeg håber din mand har fået det lidt bedre efter han fik den medicin. Nyresten skulle gøre forfærdeligt ondt. Håber stenen passerer, så han kan få det godt igen.

Rigtig meget god bedring til ham 

1000 tak!

Ja, efter den lange ventetid var det rart med en god læge!

Og det går noget bedre, han får en del smerte stillende, men kan stadig mærke det "trækker/napper".

Anmeld

26. november 2011

AnneP

lucas<3 skriver:

av av av stakkels din kæreste... men så ved han hvordan det er og være gravid. men go bedring med ham..

tak

Anmeld

26. november 2011

gonefishing

AnneP skriver:

-UNDSKYLD MIT BROKKE INDLÆG-

Sagen er den at min kæreste vækkede mig 00:15 at han havde voldsomme mavesmerter i venstre side der stråler omme fra ryggen! Han kan ikke finde nogen måde at ligge sidde eller stå på der lindre bare lidt!  

Nu skal det lige siges at min kæreste ikke er typen der klager over smerter! Han har for nogle år siden været igennem en større ryg operation og der klagede han overhovedet ikke! Så siger han at han har ondt så er der fan**** noget galt!

Jeg vælger derfor at ringe til vagtlægen med det samme! Hende jeg snakker med vil sende en ud men han var i den anden ende af distrektet og der kunne derfor gå op til 1½time, okay, vi går i vente position og bliver bedt om at ringe igen hvis "det går helt galt".

Da der var gået 2 timer var der stadig ikke kommet nogen og jeg ringer for at hører om de var på vej, eller??? -nu viser det sig så at der kan gå minimun 1½ time MERE inden de kommer!!! så han vælger at sende en fra et andet distrekt! (vi ligger på grænsen mellem 2) og nu lover han at der går max 1 time inden de er her!!!

Kæresten har fået det værre og har nu også haft voldsomme opkastninger! -men det hjælper ikke på hvordan han har det! -jeg tænker så at hvis det "bare" var influinza så ville det da lindre lidt når man har tømt maven, så at sige!

Arhhh men så kom da lille vagtlæge!!! -Syntes jeg plejer at have forståelse for at der kan komme hindringer og akute patienter, og det har jeg også idag, syntes bare det er så fustrerende ikke at kunne gøre noget!

Undskyld mit lange indlæg skulle bare lige ud med det!

Dette er ikke ment som noget negativt, jeg håber vagtlægen kom og din kæreste har det godt.

Men jeg har tit undret mig, det lyder nogle gange som om folk sidder i en ret stresset, grim, hektisk situation og skriver på baby.dk om problemet.

og jeg kan ikke lade være med at tænke på: "sidder din kæreste og kaster op, mens du har vagtlægen i røret ved skulderen mens du skriver på baby.dk om problemet"? eller er denne situation datid når du skriver?

Hilsen den nyserrige (som TIT har undret sig over det og håber på at få viden)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.