Arghhhhh!!! vagtlæge! kom nu!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

IngenKoPåIsen

lucas<3 skriver:

av av av stakkels din kæreste... men så ved han hvordan det er og være gravid. men go bedring med ham..

Fordi.. Det jo gør skide ondt at være gravid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

TbCp

AnneP skriver:

1000 tak alle i søde kvinder

Vagtlægen har lige været her, og han mener det er Nyresten! Har fået noget smertestillende + noget som skulle få urinlederne til at slappe lidt af!  Så håber det hjælper!

Skal hente noget mere smertestillende til ham imorgen og hvis det ikke "forsvinder" iløbet af weekenden skal vi kontakte egen læge mandag!

Så nu må jeg hellere hoppe iseng, skal møde om 3 timer!

sov godt!

Puha en omgang!!!
Jeg har selv haft gladesten og det skulle være samme smerte som nyresten, så forstår dæleme godt at din kæreste har haft ondt!!!
Kan de fjerne dem, eller hvad gør man med det?
God bedring med ham!

Anmeld

26. november 2011

Dinna88

Åh, hvor synd
Min svigerfar kom for nogle måneder siden hjem en aften vi var der. Han havde nogle slemme smerter i ryggen, og kunne hverken stå, gå, sidde eller ligge ned. Det var så slemt, at tårerne stille trillede ned ad kinderne på ham. Vi valgte at ringe efter en ambulance fordi han ikke kunne sidde i bilen når smerterne var så slemme. Der gik SÅ lang tid, og de kunne ikke give os svar på hvornår ambulancen kom, så til sidst fik vi ham sat ud i bilen imellem to anfald.  Det var så også nyresten. 

Anmeld

26. november 2011

LilleLene

AnneP skriver:

1000 tak alle i søde kvinder

Vagtlægen har lige været her, og han mener det er Nyresten! Har fået noget smertestillende + noget som skulle få urinlederne til at slappe lidt af!  Så håber det hjælper!

Skal hente noget mere smertestillende til ham imorgen og hvis det ikke "forsvinder" iløbet af weekenden skal vi kontakte egen læge mandag!

Så nu må jeg hellere hoppe iseng, skal møde om 3 timer!

sov godt!

Det var også det første jeg tænkte da du skrev hvordan han havde det

Stakkels mand, føler med ham. Jeg har aldrig prøvet større smerter i mit liv, end da jeg havde nyrersten 

Mht vagtlægen (der kører ud til folk) er det ALT en dum idé, der har altid været brok om at de kommer efter 4 timer næsten

Nu ved jeg ikke hvor langt væk i bor fra et sygehus, men næste gang vil jeg råde jer til at køre til vagtlægen  
Og god bedring til manden

Anmeld

26. november 2011

lucas<3

Malunsesmutti skriver:

Fordi.. Det jo gør skide ondt at være gravid? 

Hov mener når man har veer.. :

Anmeld

26. november 2011

AnneP

Mille83 skriver:

Av Av jeg havde nyresten for nogle år siden og blev opereret, da den ikke selv kom ud...Og det gør Niller Naller....

Kan stærkt anbefale Resium som kan købes på apoteket hvis man har problemer med nyresten, det er et naturlægemiddel, evt. google det og læs om det....

Vi  for at den selv finder ud!

Anmeld

26. november 2011

AnneP

TbCp skriver:

Puha en omgang!!!
Jeg har selv haft gladesten og det skulle være samme smerte som nyresten, så forstår dæleme godt at din kæreste har haft ondt!!!
Kan de fjerne dem, eller hvad gør man med det?
God bedring med ham!

Umildbart skal den selv komme ud! Så håber det går hurtigt!

Anmeld

26. november 2011

DK

Jeg havde nyresten da jeg var 19+5 og jeg var HELT sikker på at det var veer og kørte på fødegangen dybt bekymret. Det gjorde SINDSYGT ondt og man kunne ikke være nogen steder.

Dog ikke så ondt som veer. Men lægen sagde at nyresten var den tætteste smerte at mænd ville komme til at opleve der var som veer!

Anmeld

26. november 2011

AnneP

LilleLene skriver:

Det var også det første jeg tænkte da du skrev hvordan han havde det

Stakkels mand, føler med ham. Jeg har aldrig prøvet større smerter i mit liv, end da jeg havde nyrersten 

Mht vagtlægen (der kører ud til folk) er det ALT en dum idé, der har altid været brok om at de kommer efter 4 timer næsten

Nu ved jeg ikke hvor langt væk i bor fra et sygehus, men næste gang vil jeg råde jer til at køre til vagtlægen  
Og god bedring til manden

Ja spurgte ham også nogle gange om han kunne holde til at komme ud i bilen, men han kunne ikke være noglesteder så ville ikke på en 30min tur i samme stilling!!! men overvejede flere gange at ringe for at få dem til at sende en transport! -men det ville han heller ikke! Mænd altså

Og ja det er bedre at kører til vagtlægen, men der er der jo også vente tid!  ved bare at der ikke kommer til at gå ligeså længe hvis der sker noget ligende en anden gang!

Anmeld

26. november 2011

AnneP

DK skriver:

Jeg havde nyresten da jeg var 19+5 og jeg var HELT sikker på at det var veer og kørte på fødegangen dybt bekymret. Det gjorde SINDSYGT ondt og man kunne ikke være nogen steder.

Dog ikke så ondt som veer. Men lægen sagde at nyresten var den tætteste smerte at mænd ville komme til at opleve der var som veer!

Hehe det siger jeg til ham!  så kan han se hvordan det bliver for mig når det engang vil lykkes for os!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.