Hvad fanden stiller jeg op nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Noahmor

AnnaKJ skriver:

Hold da op - gid jeg kunne gøre det!

Tror ikke at ergoterapeut er noget for mig. Generelt tror jeg faktisk ikke at jeg skal være på et sygehus 

Ville bare lige sige at jeg er ergoterapeut og jeg arbejder ikke på sygehus og kommer heller aldrig til det. 

Jeg arbejder som trænende terapeut i kommunen, hvor man får et helt andet forhold til de borgere, man træner med. 

Så kan kun anbefale ergoterapeut faget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

AnnaK89

isabellamor skriver:

men bliver du så glad ?

du er din egen lykkes smed... ja de troede på at du ville gennemføre og derfor gav de dig bøger... du fandt ud af at det ikke var noget for dig alligevel. tror du ikke de vil forstå det..?

hvem skal pleases i det her.. ikke dine forældre. fordi at det er jo DIT liv det handler om.

du kan selvfølgelig besøge dem over en kop kaffe og så fortælle dem at du er ikke tilpads og du har det elendigt med din uddannelse og du føler at du spilder din tid på noget du ikke har lyst til alligevel..

så hvis de bliver sure, jamen det er DERES egne følelser. dem kan du ikke tage på din kappe.. for nok er du deres barn. men du er jo herre over dit eget liv nu. du er en voksen kvinde og jeg tror at dine forældre gerne ville støtte dig i dine valg hvis du præsenterede det for dem... nu kender jeg naturligvis ikke dine forældre.. men jeg tænker da at alle mennesker kan forstå at sådan ligger landet, sådan gør vi... 

Det er nu mine svigerforældre, som vi bo hos lige pt, da manden ligger med brækket ryg - det er nok derfor det er så svært for mig at fortælle dem det

Men nej - jeg er ikke glad, og tror heller ikke jeg bliver det, hvis jeg fortsætter

Anmeld

25. november 2011

AnnaK89

mkb123 skriver: