Hvad fanden stiller jeg op nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Noahmor

AnnaKJ skriver:

Hold da op - gid jeg kunne gøre det!

Tror ikke at ergoterapeut er noget for mig. Generelt tror jeg faktisk ikke at jeg skal være på et sygehus 

Ville bare lige sige at jeg er ergoterapeut og jeg arbejder ikke på sygehus og kommer heller aldrig til det. 

Jeg arbejder som trænende terapeut i kommunen, hvor man får et helt andet forhold til de borgere, man træner med. 

Så kan kun anbefale ergoterapeut faget. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

AnnaK89

isabellamor skriver:

men bliver du så glad ?

du er din egen lykkes smed... ja de troede på at du ville gennemføre og derfor gav de dig bøger... du fandt ud af at det ikke var noget for dig alligevel. tror du ikke de vil forstå det..?

hvem skal pleases i det her.. ikke dine forældre. fordi at det er jo DIT liv det handler om.

du kan selvfølgelig besøge dem over en kop kaffe og så fortælle dem at du er ikke tilpads og du har det elendigt med din uddannelse og du føler at du spilder din tid på noget du ikke har lyst til alligevel..

så hvis de bliver sure, jamen det er DERES egne følelser. dem kan du ikke tage på din kappe.. for nok er du deres barn. men du er jo herre over dit eget liv nu. du er en voksen kvinde og jeg tror at dine forældre gerne ville støtte dig i dine valg hvis du præsenterede det for dem... nu kender jeg naturligvis ikke dine forældre.. men jeg tænker da at alle mennesker kan forstå at sådan ligger landet, sådan gør vi... 

Det er nu mine svigerforældre, som vi bo hos lige pt, da manden ligger med brækket ryg - det er nok derfor det er så svært for mig at fortælle dem det

Men nej - jeg er ikke glad, og tror heller ikke jeg bliver det, hvis jeg fortsætter

Anmeld

25. november 2011

AnnaK89

mkb123 skriver:

søde dig, du kan hvad du vil! du skal bare tro på dig selv!! der er ingen begrænsninger for, hvad du kan, brænder du nok for det, så finder du en vej til målet! bare husk: ikke alle går den "lige og nemme" vej 

selvom du tror jeg er bedre stillet med en HHX, så er jeg ikke så sikker. Jeg gad ikke udd. og har kun et snit på 6,6 og indenfor områder som jeg ikke interesserer mig for.. Så den er ikke meget værd

Tak for dine opmundtrende kommentarer 

Jeg vil ihvertfald have fat i en som jeg kan snakke med og så derfra finde ud af hvad jeg skal 

Anmeld

25. november 2011

Isabella_mor

AnnaKJ skriver:

Det er nu mine svigerforældre, som vi bo hos lige pt, da manden ligger med brækket ryg - det er nok derfor det er så svært for mig at fortælle dem det

Men nej - jeg er ikke glad, og tror heller ikke jeg bliver det, hvis jeg fortsætter

overså lige det der sviger... 

ja men du må bide i det sure æble.

Anmeld

26. november 2011

IngenKoPåIsen

Søde søde Ak!

Anmeld

26. november 2011

aarhusmor

Hvad har du interesser for? Vil du gerne have det er indenfor de humanistiske fag?

Jeg tænker lidt pædagog. Jeg kan godt anbefale at du tager den på fjernstudie i Viborg. Jeg går der selv. Jeg har dog lige som en anden rejst mig op på praktikstedet og sagt at det ikke er noget for mig og så gået. Men det skyldes en funktionsnedsættelse. Jeg elsker selve studiet. Efter pædagogstudiet kan man tage forskellige diplomuddannelser eller kandidatuddannelser, indenfor det man har interesse for. Og det er et job der åbner dørerne indenfor mange forskellige områder. F.eks. ønskede jeg at blive hjemmevejleder hvor man tager ud til tilbagestående og hjælper dem med deres økonomi.

Anmeld

26. november 2011

Kløver

Kan se du venter en spire til juni næste år. Måske det fs en pause du også har behov før. uanset kan du jo ikke nå at starte noget nyt, måske du evt kunne da orlov eller lige hænge i, til du har barsel. Så har du jo et år, hvor du kan overveje om det Er det du vil eller vil noget andet. Du vil jo automatisk få en anden klasse når du kommer tilbage. Hvis du stadig ikke ønsker spl alligevel, kan du jo bruge argumenter som svigermor og far måske kan forstå, som at Det kan være svært pga arbejdstider eller lignende. Håber du finder ud af det hele

Anmeld

26. november 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Kan du forstille dig selv i jobbet? Hvor du er glad og har det godt?.. i så fald skal du bide tænderne sammen og få overstået studiet.

Hvis du derimod ikke kan, skal du ikke være der. Self. ærgeligt med bøgerne, og ja folk tæt på reagere måske sure, eller lign. men det er kun fordi de bekymre sig for dig 

Og hvis du vælger og stoppe, skal du endelig ikke se det som et nederlag, eller du har spildt tiden, for man har altid fået noget ud af det. Om ikke andet har du fundet ud af, at det ikke er det erhverv du skal være inde for...

Og indtil du finder ud af hvad du i stedet skal, kan du jo opkvalificere dig på VUC... så måske bare tage nogle enkeltfag der interesere dig.

KH hende der har startet på 12 forskelle udd. i meget forskellige erhverv, for at finde ud af, at hun skulle være dagpleje... (engang ud i fremtiden... skal lige uddanne mig til Pædagog først)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.