Hvad fanden stiller jeg op nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.363 visninger
37 svar
0 synes godt om
25. november 2011

AnnaK89

Jeg er allerede så træt af den uddannelse (sygeplejerske) jeg går på - og nu ved jeg ikke hvad jeg ellers skal stille op?

Føler mig slet ikke tilpas i klassen, det er bare noget møg.

Jeg aner ikke hvad jeg har lyst til? Hvad tror i jeg passer godt til?

Det andet problem er, at mine svigerforældre betalte mine bøger i første modul - det er 3000 kr de har givet - men dem kan jeg jo selvfølgelig bare betale tilbage igen. 

Jeg tror bare, at de går helt amok hvis jeg stopper 

Hvad skal jeg nu? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Munder

AnnaKJ skriver:

Jeg er allerede så træt af den uddannelse (sygeplejerske) jeg går på - og nu ved jeg ikke hvad jeg ellers skal stille op?

Føler mig slet ikke tilpas i klassen, det er bare noget møg.

Jeg aner ikke hvad jeg har lyst til? Hvad tror i jeg passer godt til?

Det andet problem er, at mine svigerforældre betalte mine bøger i første modul - det er 3000 kr de har givet - men dem kan jeg jo selvfølgelig bare betale tilbage igen. 

Jeg tror bare, at de går helt amok hvis jeg stopper 

Hvad skal jeg nu? 

Er det selve uddannelsen du er træt af, eller er det den klasse du går i?

Anmeld

25. november 2011

AnnaK89

Munder skriver:

Er det selve uddannelsen du er træt af, eller er det den klasse du går i?

Begge dele - men ved bare der er noget galt, når jeg overhovedet ikke kan motivere mig selv til at følge med i timerne og prøve at lave tingene 

Anmeld

25. november 2011

pvejsen

Jeg tror, det er meget almindeligt, at man kort efter start ryger ind i en periode, som du beskriver
Prøv evt at tale med en studievejleder

Anmeld

25. november 2011

Munder

AnnaKJ skriver:

Begge dele - men ved bare der er noget galt, når jeg overhovedet ikke kan motivere mig selv til at følge med i timerne og prøve at lave tingene 

Hmmm, det lyder jo ikke særlig rart

Har du evt. prøvet at tale med en studievejleder på stedet? Måske et klasseskift, hvor der er nogle personer du bedre relaterer til ville være en løsning.

Ofte bliver man jo mere motiveret, hvis man har det socialt godt.

Jeg ønsker dig i hvert tilfælde det bedste

Anmeld

25. november 2011

Kb

AnnaKJ skriver:

Hvor langt er du på uddannelsen???? Er selv uddannet spl. og tro det er hele det kedelige studie værd

Anmeld

25. november 2011

AnnaK89

pvejsen skriver:

Jeg tror, det er meget almindeligt, at man kort efter start ryger ind i en periode, som du beskriver
Prøv evt at tale med en studievejleder

Jeg tror bare ikke det er mig 

Kender mig selv - og når der er noget jeg vil, så gennemfører jeg det også

Anmeld

25. november 2011

AnnaK89

Munder skriver:

Hmmm, det lyder jo ikke særlig rart

Har du evt. prøvet at tale med en studievejleder på stedet? Måske et klasseskift, hvor der er nogle personer du bedre relaterer til ville være en løsning.

Ofte bliver man jo mere motiveret, hvis man har det socialt godt.

Jeg ønsker dig i hvert tilfælde det bedste

Vi er kun 2 klasser - og kender mange i den anden klasse, og der skal jeg bestemt ikke over. 

Jeg tror bare inderst inde ikke det er mig - men synes bare heller ikke jeg kan være bekendt at skifte - det er bare så trælst 

Anmeld

25. november 2011

AnnaK89

Kb skriver:

Hvor langt er du på uddannelsen???? Er selv uddannet spl. og tro det er hele det kedelige studie værd

Modul 2 - så jeg er heldigvis ikke langt, hvis jeg skulle stoppe.

Men synes bare ikke det virker som noget for mig alligevel 

Ved da bare ikke hvad jeg så skulle med mit liv 

Anmeld

25. november 2011

Munder

AnnaKJ skriver:

Vi er kun 2 klasser - og kender mange i den anden klasse, og der skal jeg bestemt ikke over. 

Jeg tror bare inderst inde ikke det er mig - men synes bare heller ikke jeg kan være bekendt at skifte - det er bare så trælst 

Ja, så er det jo svært.

Det er også svært at give råd, men hvis det var mig, tror jeg, at jeg ville bide tænderne sammen og hænge i lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.