Mira0911 skriver:
Jeg vil jo mene hvis der var noget med ryggen eller nakken, så ville Lina helt klart være ked af det og pivet, det er hun slet ikke...
Lina er bare en natteravn som synes det er skide hyggeligt at være "oppe" om natten... Hun pludre løs om natten og putter ved mig på sofaen...
Jaa, det er nogle gode billeder jeg har fået taget med tiden af Julie...
Grunden for bekymringen for at tøserne skulle ske og blive fjernet fra mig? Den er nem...
Jeg er selv blevet fjernet, når man er det, så går man rundt med tanker i hovedet, som gør at man er lidt bange og bange for at man ikke gør det godt nok... Bange for at nogle skal melde en til kommunen, fordi de måske ikke synes det er godt nok det man gør..
Og den frygt vil aldrig forsvinde fra mig... Den sidder fast...
Hvis jeg ikke var blevet fjernet hjemmefra, så tror jeg heller ikke jeg gik med frygten....
Jeg ved godt du selv er blevet fjernet, der er altså ikke noget ond i det jeg skriver jeg prøver bare at hjælpe. Det er ikke sjovt at gå med den frygt og det ER altså noget man kan få hjælp til om du tror på det eller ej.
Vi har kæmpet hele Nadias liv med hende ryg og hun er den gladeste pige men den måde vi kan se det på er at hun ikke sover hun vil ikke ligge ned. Nu er der så ikke noget med ryggen mere men hun er blevet ørebarn Lucas alle de gange han har haft møb har han ligget meget syg med over 40 i feber og intet kunne. Nadia reger ved at hun ikke vil sove men er stadig en glad pige! Derfor jeg spørg fordi børnene skal jo altså helst sove om natten. Hvis børnene har noget der genere dem sænker det dem men fordi de er generet behøver de ikke at være ulykkelige det har jeg jo lige som en lille Nadia som bevis på 
Igen det er ikke negativt det jeg skriver jeg prøver bare at hjælpe.
Jeg er mega bange for at dø for mine børn virkelig bange vi har haft meget død i familien pga kraft og det skræmmer mig helt vild. SÅ meget at jeg ikke turde at gå over en vej bruge knive ja alt hvad der kunne skal gjorde jeg ikke jeg fik hjælp jeg er stadig bange man jeg kan leve en normal hverdag nu og arbejde mere med at jeg ikke behøver at være bange. Og du kan få hjælp til at arbejde med at tro mere på dig selv og ikke være bange for at du få fjernet dine børn! Jeg siger ikke frygten vil forsvinde helt men sådan som jeg læser det er det noget der virkelig påvirker dig og det kan du altså få hjælp til!
Kram
Anmeld