Diana... skriver:
Søde søde søde dig jeg tror simpelthen du er nød til at slappe lidt af og stole på dig selv som en god mor!!!! Du ER den bedste mor for dine børn! Har du overvejet at snakke med en Psykolog om dine bekymringer? Og hvad mener du skulle være til grunde for at du skulle ha fjernet dine børn? For ud fra hvad jeg kan læse og forstå jamen så kan jeg kun læse om en meget kærlig, beskyttende og bekymrende mor PRÆCIS som det skal være!
Har i fået tjekket hendes ryg, nu kan jeg læse at hun heller ikke sover så godt om natten og endelig aldrig rigtig har gjort det så vidt jeg kan forstå. Hvis hun har noget der gør ond i ryggen så det klart hun ikke kan smile og få øjenkontakt for hun bruger sine krafter på at have ond Jeg ville bestemt tage til en kiroprakter og lige få dem til at mærke om der er noget der trykke hende.
Nu snakker tutter om en episode med Julie det ved jeg ikke lige hvad er men der skal jo ikke meget til før de små bliver forstyrret. Det kan også være hun kan mærke at du går og er så bange og bekymret hele tiden.
Der en der skriver om i prøver for meget, tja det kunne også sagtens være, vær dig selv søde gør som i plejer og så skal det nok komme. Kik på din store pige VI har set flere super sjove fede skønne dejlige fjolle billeder af hende hun smiler hun har øjenkontakt hun er glad hvorfor skulle lille søster ikke også blive det 

Stol på dig selv for du gør det godt!
Knus Diana
Jeg vil jo mene hvis der var noget med ryggen eller nakken, så ville Lina helt klart være ked af det og pivet, det er hun slet ikke...
Lina er bare en natteravn som synes det er skide hyggeligt at være "oppe" om natten... Hun pludre løs om natten og putter ved mig på sofaen...
Jaa, det er nogle gode billeder jeg har fået taget med tiden af Julie...
Grunden for bekymringen for at tøserne skulle ske og blive fjernet fra mig? Den er nem...
Jeg er selv blevet fjernet, når man er det, så går man rundt med tanker i hovedet, som gør at man er lidt bange og bange for at man ikke gør det godt nok... Bange for at nogle skal melde en til kommunen, fordi de måske ikke synes det er godt nok det man gør..
Og den frygt vil aldrig forsvinde fra mig... Den sidder fast...
Hvis jeg ikke var blevet fjernet hjemmefra, så tror jeg heller ikke jeg gik med frygten....