hvad fanden skal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Malou&Anders skriver:

præcis jeg har det bare sådan jeg vil ikke bo sammen med en som ikke styrer sin egen.. men hans far vil vist heller ikke lade ham .. han bliver skide sur hvergang min kæreste spørg ham om han ikke må have begge sine kort og få koden til netbank. osv

Hvor gammel er din kæreste ??

Arg jeg hader sådan nogen forældre , ja undskyld men min halv lillesøsters mor gjorder præcis det sammen med min søster og jeg kan bare ikk have det , de får jo ikk en chance selv for at prøve .. og det synes jeg ikk er okay .. Hun var dog under 18, men stadigvæk hun skal jo LÆRE det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Pernille08 skriver:

Hvor gammel er din kæreste ??

Arg jeg hader sådan nogen forældre , ja undskyld men min halv lillesøsters mor gjorder præcis det sammen med min søster og jeg kan bare ikk have det , de får jo ikk en chance selv for at prøve .. og det synes jeg ikk er okay .. Hun var dog under 18, men stadigvæk hun skal jo LÆRE det ..

han er 21 og fordi han som 16 årig ikke kunne styrer det bad han så sin far om det. men nu vil jeg gerne have han lærer og styrer den før vi flytter i vores eget gider ikke det pis med at han ikke engang selv ved hvor mange penge han har.. men hver gang han spørg siger hans far nej og han ville gerne lærer det med netbank men det vil hans far ikke have..

Anmeld

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Malou&Anders skriver:

han er 21 og fordi han som 16 årig ikke kunne styrer det bad han så sin far om det. men nu vil jeg gerne have han lærer og styrer den før vi flytter i vores eget gider ikke det pis med at han ikke engang selv ved hvor mange penge han har.. men hver gang han spørg siger hans far nej og han ville gerne lærer det med netbank men det vil hans far ikke have..

jeg havde kontaktet min bank bestilt ny kode til netbank og bestilt nyt kort så er den skid slået manden er jo myndig og må selv styre sine penge ...

Anmeld

25. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Pernille08 skriver:

jeg havde kontaktet min bank bestilt ny kode til netbank og bestilt nyt kort så er den skid slået manden er jo myndig og må selv styre sine penge ...

tænker jeg os. men synes bare han slikker røv på sin far og hvergang jeg siger noget om det siger han . jamen han hjælper mig jo bare.. men det føler jeg da ikke han gøre mere. nu vil han bare styrer den og bestemme den. og han har stort set ingen penge til sig selv når man tænker på hvor meget han har når han har betalt sine regninger på bilen.. og hvis han spørg om han ikke lige kan sætte nogen penge over bliver hans far skide sur.

Anmeld

25. november 2011

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg kan da sørme godt forstå, at du er ved at blive sindssyg.

Med en sur svigerfar, der styrer sin søns økonomi og en kæreste der hænger i fars skørter og ikke vil hjælpe dig med at flytte, så du kan få det godt igen.

Du er ikke mig, men var det mig, der stod i den situation ringede jeg efter en lille flyttebil og fik mine ting flyttet hjem til min mor. Færdig slut.

Og ville min kæreste ikke hjælpe tror jeg, at jeg ville få et ret så anstrengt forhold til ham bagefter, men under alle omstændigheder skulle jeg nok komme væk med eller uden hans hjælp.

Anmeld

30. november 2011

mortilnoahogmelina

Malou&Anders skriver:

tænker jeg os. men synes bare han slikker røv på sin far og hvergang jeg siger noget om det siger han . jamen han hjælper mig jo bare.. men det føler jeg da ikke han gøre mere. nu vil han bare styrer den og bestemme den. og han har stort set ingen penge til sig selv når man tænker på hvor meget han har når han har betalt sine regninger på bilen.. og hvis han spørg om han ikke lige kan sætte nogen penge over bliver hans far skide sur.

Jeg havde virkelig ikk fundet MIG i det der ..
Det er jo hans penge så bestemmer Han os selv hvornår Han vil bruge nogen og på hvad . Hans får skal da slet ikk blive sit når Han spøger om penge ..

Anmeld

30. november 2011

Momster89

http://www.boligportal.dk/lejebolig/soeg_leje_bolig.php

Det er ikke helt umuligt at få noget i Ballerup

Anmeld

30. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Solveig89 skriver:

http://www.boligportal.dk/lejebolig/soeg_leje_bolig.php

Det er ikke helt umuligt at få noget i Ballerup

Tak men der er kun en der. Og kan ikke komme i kontakt med udlejer da jeg ikke har et login og betaler ikke så mange pengserie det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.