hvad fanden skal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Jonatansmor

Pernille08 skriver:

Det kommer nok meget an på hvor man border ude så ..

jeg ahr både boet i 1 værelses og 2 værelses og ja der er fest i weekenderne , men har ALDRIG oplevede det i hverdagene . jo i ferierne . em ndet er os noget andet ..

men det er muligt at sove ....

Savner det område næsten hver eneste dag. At kunne tage sko på og 2 minutter efter var du i skoven med ro og fuglekvidder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Malou&Anders skriver:

Der er så meget ballede på sådan noget. Ja jeg går i skole men det gøre min kæreste ikke. Og vi skal helst have et sted med masser af plads da vi har meget lort og det ved jeg der ikke er der.. 

Okay bar os bare et forslag vil man væk eller vil man ikk væk ..

Når du nu har det sådan synes jeg ikk du kan tillade at være så kræsen .. elller man vælger jo selv alternativet er at blive boende hos svigerfar

Og nej jeg har ALDRIG opleve noget ballade jeg har boede der 2 år os med vores søn ..

Anmeld

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Jonatansmor skriver:

Savner det område næsten hver eneste dag. At kunne tage sko på og 2 minutter efter var du i skoven med ro og fuglekvidder

Jeg må faktisk os indrømme jeg savner det os .. men vi måtte flytte da vi fik vores søn desværre havde ellers gerne blevet boende ..

Anmeld

25. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Pernille08 skriver:

Okay bar os bare et forslag vil man væk eller vil man ikk væk ..

Når du nu har det sådan synes jeg ikk du kan tillade at være så kræsen .. elller man vælger jo selv alternativet er at blive boende hos svigerfar

Og nej jeg har ALDRIG opleve noget ballade jeg har boede der 2 år os med vores søn ..

hører jo på hvad min veninde siger da hun lige er flyttet derfra pga larm osv. og weekenderne har jeg stadig brug for søvn der skal jeg på arbejde.. og har stort set aldrig ferie så når de har ferie larmer de jo igen.. også er der utrolig lidt plads derude i lejlighederne os, så vi ville slet ikke kunne være der. og ved alligevel svaret fra min kæreste med det.. så jeg er total tvunget til at bo her til vi får en okay stor lejlighed.

Anmeld

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Malou&Anders skriver:

hører jo på hvad min veninde siger da hun lige er flyttet derfra pga larm osv. og weekenderne har jeg stadig brug for søvn der skal jeg på arbejde.. og har stort set aldrig ferie så når de har ferie larmer de jo igen.. også er der utrolig lidt plads derude i lejlighederne os, så vi ville slet ikke kunne være der. og ved alligevel svaret fra min kæreste med det.. så jeg er total tvunget til at bo her til vi får en okay stor lejlighed.

JEg tror nu bare din veninde har været meget meget uheldig så ..

Vi har boede der ude med vores søn os , men da man ikk må bo der med børn måtte vi selvfølgelig flytte ..

Men jeg gik os på arbejde hverdag og weekend , og jeg har aldrig haft noget problem med at sove . og jeg sover altså ikk særlig tungt ..

men det er jo fint nok i har den holdning , ville os bare fortælle om min super oplevelse der ude ..

Og ja så ved jeg at det er til at betale selvom en har fuldtidsarbejde og en går i skole ..

Jbor jeg ved det kan være svært at få råd til en stor fed lejlighed når man ikk tjener kassen begge to ..

Anmeld

25. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Pernille08 skriver:

JEg tror nu bare din veninde har været meget meget uheldig så ..

Vi har boede der ude med vores søn os , men da man ikk må bo der med børn måtte vi selvfølgelig flytte ..

Men jeg gik os på arbejde hverdag og weekend , og jeg har aldrig haft noget problem med at sove . og jeg sover altså ikk særlig tungt ..

men det er jo fint nok i har den holdning , ville os bare fortælle om min super oplevelse der ude ..

Og ja så ved jeg at det er til at betale selvom en har fuldtidsarbejde og en går i skole ..

Jbor jeg ved det kan være svært at få råd til en stor fed lejlighed når man ikk tjener kassen begge to ..

vil ville skam godt have råd til en treer.. vi har næsten ingen regninger..

Anmeld

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Malou&Anders skriver:

vil ville skam godt have råd til en treer.. vi har næsten ingen regninger..

Okay , det synes jeg er flot i har .. det ville vi ikk engang have , vi søgte selv der inde men kunne ikk finde noget .. og vi har da heller ik alverdens regninger , men det koster jo desværre en del at bo selv ..

Nå men lige meget ..

jeg håber i hvertfald i snart får jeres eget sted .. så i slipper for sure svigerfar

Anmeld

25. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Pernille08 skriver:

Okay , det synes jeg er flot i har .. det ville vi ikk engang have , vi søgte selv der inde men kunne ikk finde noget .. og vi har da heller ik alverdens regninger , men det koster jo desværre en del at bo selv ..

Nå men lige meget ..

jeg håber i hvertfald i snart får jeres eget sted .. så i slipper for sure svigerfar

ja har boet selv da jeg boede i haslev men kunne ikke falde til dernede... men ja det er da dyrt at bo selv.. men synes os bare min kæreste skal lærer og styrer sin egen penge inden vi flytter.. det er hans far der styrer det nu  

Anmeld

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Malou&Anders skriver:

ja har boet selv da jeg boede i haslev men kunne ikke falde til dernede... men ja det er da dyrt at bo selv.. men synes os bare min kæreste skal lærer og styrer sin egen penge inden vi flytter.. det er hans far der styrer det nu  

ingen tvivl om det er dyrt og det handler nok os meget om hvad man priotere at ting , så som forsikringer og sådan , om man har bil osv ..

Mne ja det er helt sikkert en god ide han lære det , det kommer han i hvertfald længst med i livet og jo før jo bedre ..

Anmeld

25. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Pernille08 skriver:

ingen tvivl om det er dyrt og det handler nok os meget om hvad man priotere at ting , så som forsikringer og sådan , om man har bil osv ..

Mne ja det er helt sikkert en god ide han lære det , det kommer han i hvertfald længst med i livet og jo før jo bedre ..

præcis jeg har det bare sådan jeg vil ikke bo sammen med en som ikke styrer sin egen.. men hans far vil vist heller ikke lade ham .. han bliver skide sur hvergang min kæreste spørg ham om han ikke må have begge sine kort og få koden til netbank. osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.