hvad fanden skal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

MorTilEn2013Dreng

2skønnebørn skriver:

Træls situation for jer, men helt ærligt, så syntes jeg ikke din kæreste opfører sig særligt voksen, når han ikke vil have at i bor hver for sig indtil i får lejligheden og ej heller vil hjælpe med at flytte dine ting.

Faktum er at i ikke har noget sted at bo sammen, så var den bedste løsning måske at i bor ved hver jeres forældre til i finder noget sammen.

Jeg ville ihvertfald ikke bo hos nogen, hvor jeg ikke følte jeg var velkommen og kunne føle mig hjemme.

Føler mig slet ikke hjemme og gider ikke at hører på brok hver aften bliver i dårligt humør osv. Og synes os bare han er latterlig han ikke vil prøve. Når han ved hvor sur og ked jeg er hele tiden. Og hans far siger stort set hele tiden når han er sur at vi skal gå på kommunen så vi kan flyt.. Også siger han undskyld senere til min kæreste for de ting han har sagt og min kæreste tilgiver ham gang på gang. Hvor jeg har fået nok for det bliver ikke bedre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Nu ved jeg selvfølgelig ikk hvor i bor .. Men ejg tænker kan i ikk finde en lejlighed i avisen , her hvor vi bor der er altid en de llejligheder i aviserne hver uge ..

Det ville jo være en god mulighed ..

Og jeg kan dælme godt forstå du ikk ønsker at blive ved at høre på det brok , men din kæreste burde os sige fra over for sin far ..
Men din kæreste er nu heller ik særlig sød når han siger i ikk kan bor hver for dig indtil i får jeres eget eller at han ikk goder hjælpe dig med dine ting , det synes jeg er rigtig tarvligt ..

I kan os gå på kommunen og blive skrevet på en akut liste ..

Kram til jer ..

Anmeld

25. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Pernille08 skriver:

Nu ved jeg selvfølgelig ikk hvor i bor .. Men ejg tænker kan i ikk finde en lejlighed i avisen , her hvor vi bor der er altid en de llejligheder i aviserne hver uge ..

Det ville jo være en god mulighed ..

Og jeg kan dælme godt forstå du ikk ønsker at blive ved at høre på det brok , men din kæreste burde os sige fra over for sin far ..
Men din kæreste er nu heller ik særlig sød når han siger i ikk kan bor hver for dig indtil i får jeres eget eller at han ikk goder hjælpe dig med dine ting , det synes jeg er rigtig tarvligt ..

I kan os gå på kommunen og blive skrevet på en akut liste ..

Kram til jer ..

Vi bor i Ballerup og vi vel helst ikke flytte for langt væk.. Da jeg går i skole og det i Ballerup og kæresten os arbejder i Ballerup og der er intet i Ballerup og omegnen 

Anmeld

25. november 2011

Jonatansmor

Malou&Anders skriver:

Vi bor i Ballerup og vi vel helst ikke flytte for langt væk.. Da jeg går i skole og det i Ballerup og kæresten os arbejder i Ballerup og der er intet i Ballerup og omegnen 

Når I nu bor i Ballerup vil jeg gerne lige fortælle jer om Morbærhaven i Albertslund. Jeg har selv boet der og selvom det udad til er en rotterede, havde jeg det rigtigt godt i min lille dobbeltdækkerlejlighed.

Jeg fik en lejlighed på 1 månede derude, lånte indskuddet af kommunen.

Men har I børn, er det selvfølgeligt ikke en mulighed

Anmeld

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Malou&Anders skriver:

Årh så kan jeg godt se det

Hvad med et kollegie kunne det ikk være en mulighed , jeg har selv boede på kollegie i henholdsvis Albertslund , dejligt sted og så os i herlev ..

Du skriver jo du går i skole så antager du er under uddannelse ..

Anmeld

25. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Jonatansmor skriver:

Når I nu bor i Ballerup vil jeg gerne lige fortælle jer om Morbærhaven i Albertslund. Jeg har selv boet der og selvom det udad til er en rotterede, havde jeg det rigtigt godt i min lille dobbeltdækkerlejlighed.

En af mine veninder har boet derude og hun siger det er noget virkelig lort.. Der er ballede derude hele tiden og fest hverdag. Det kan hverken mig eller kæresten da vi jo skal tidligt op vil vi os gerne have søvn uden at blive forstyrret 

Anmeld

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Jonatansmor skriver:

nemlig er så herligt et sted ..

Vi har os boede der indtil vi fik vores søn ..

Og vidst forholdvis let at komme til ballerup med bus ..
Vi fik os lejlighed på 1 måned

Anmeld

25. november 2011

MorTilEn2013Dreng

Pernille08 skriver:

Årh så kan jeg godt se det

Hvad med et kollegie kunne det ikk være en mulighed , jeg har selv boede på kollegie i henholdsvis Albertslund , dejligt sted og så os i herlev ..

Du skriver jo du går i skole så antager du er under uddannelse ..

Der er så meget ballede på sådan noget. Ja jeg går i skole men det gøre min kæreste ikke. Og vi skal helst have et sted med masser af plads da vi har meget lort og det ved jeg der ikke er der.. 

Anmeld

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Malou&Anders skriver:

En af mine veninder har boet derude og hun siger det er noget virkelig lort.. Der er ballede derude hele tiden og fest hverdag. Det kan hverken mig eller kæresten da vi jo skal tidligt op vil vi os gerne have søvn uden at blive forstyrret 

Det kommer nok meget an på hvor man border ude så ..

jeg ahr både boet i 1 værelses og 2 værelses og ja der er fest i weekenderne , men har ALDRIG oplevede det i hverdagene . jo i ferierne . em ndet er os noget andet ..

men det er muligt at sove ....

Anmeld

25. november 2011

Jonatansmor

Malou&Anders skriver:

Det tror jeg kommer an på hvilken række du ender i. I min række var der aldrig larm, aldrig ballade. Men vi havde et fantastisk sammenhold der er endt i venskaber for de fleste af os.

Tror det er meget som man gør det til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.