hvad fanden skal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.738 visninger
37 svar
0 synes godt om
24. november 2011

MorTilEn2013Dreng

jeg gøre. min forlovet og jeg bor hos mine svigerforældre lige pt. da der ingen lejligheder ledige men vi er skrevet op og søger. men min svigerfar er skide sur hele tiden og alt vi gøre er forkert og vi prøver og gøre det så godt vi nu kan men intet er godt nok.. han brokker sig hverdag når vi sidder og spiser igår lavede jeg mad og var der nogen der kunne sige tak for mad nej det var der ikke. og jeg siger altid tak for meget.. synes bare jeg ryger mere og mere ned i kælderen. og har ingen ide om hvad jeg skal gøre har lyst til at sæt mig ned og tude.. 

jeg måtte bare ud med det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Er der måske ikke nogen andre i også kan bo ved indtil i finder jeres eget? Jeg tænker sådan så det skiftes lidt mellem nogen personer?

Anmeld

24. november 2011

MorTilEn2013Dreng

rikkeregnbue skriver:

Er der måske ikke nogen andre i også kan bo ved indtil i finder jeres eget? Jeg tænker sådan så det skiftes lidt mellem nogen personer?

nej desværre..  

og tak for  det hjælper. 

Anmeld

24. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Malou&Anders skriver:

nej desværre..  

og tak for  det hjælper. 

Ja, så kan jeg godt se at det er lidt ØV.

Og det var så lidt

Anmeld

24. november 2011

MorTilEn2013Dreng

rikkeregnbue skriver:

Ja, så kan jeg godt se at det er lidt ØV.

Og det var så lidt

det rigtig øv har lyst til at flyt hjem til min mor. men ved bare at både mig og min forlovet ikke kan bo der sammen.. og han vil ikke bo hver for sig indtil vi finder vores egen og han vil heller ikke hjælpe med at flyt mine ting.. så er lidt tvunget til at blive her

Anmeld

24. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Malou&Anders skriver:

det rigtig øv har lyst til at flyt hjem til min mor. men ved bare at både mig og min forlovet ikke kan bo der sammen.. og han vil ikke bo hver for sig indtil vi finder vores egen og han vil heller ikke hjælpe med at flyt mine ting.. så er lidt tvunget til at blive her

Ja okay! Ville gerne tilbyde jer at komme her  Meeeen vi bor i en 2 værelses langt langt borte fra jer

Anmeld

24. november 2011

MorTilEn2013Dreng

rikkeregnbue skriver:

Ja okay! Ville gerne tilbyde jer at komme her  Meeeen vi bor i en 2 værelses langt langt borte fra jer

hvor du sød ja det ville blive lidt trangt,, og ja meget langt væk

Anmeld

24. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Malou&Anders skriver:

hvor du sød ja det ville blive lidt trangt,, og ja meget langt væk

Hehe  Håber for jer at i snart får jeres eget!

Anmeld

24. november 2011

MorTilEn2013Dreng

rikkeregnbue skriver:

Hehe  Håber for jer at i snart får jeres eget!

taak håber jeg virkelig os..

Anmeld

24. november 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Malou&Anders skriver:

Træls situation for jer, men helt ærligt, så syntes jeg ikke din kæreste opfører sig særligt voksen, når han ikke vil have at i bor hver for sig indtil i får lejligheden og ej heller vil hjælpe med at flytte dine ting.

Faktum er at i ikke har noget sted at bo sammen, så var den bedste løsning måske at i bor ved hver jeres forældre til i finder noget sammen.

Jeg ville ihvertfald ikke bo hos nogen, hvor jeg ikke følte jeg var velkommen og kunne føle mig hjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.