SussieThyssen skriver:
Det lyder meget interessant. 
Juhuuuh detektivopgaver...hehe!
Kunne du evt lægge billeder ind af det også, samt billeder af stemplerne??
Jamen, så har jeg da en hel BUNKE til dig! Vi har tømt et hus på 300 kvm, og vi har fået en masse fine ting. Nu fortryder jeg VIRKELIG at jeg ikke tog guldskeerne... Tænkte, at jeg ikke vidste hvad jeg skulle med dem alligevel, så nu har genbrugen hentet dem. Det var HELT små, fine guldskeer fra en guldsmed. De er fra dengang telefonnumrene var på 4 eller var det 5 cifre.
Næste gang jeg kommer ud til svigerne vil jeg gerne samle informationer til dig, det er derude vi opbevarer det indtil vi flytter! 
Men der er stellet. Og så har jeg en sølv kande ( http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?LanguageId=1&ItemId=2297989 ) noget i retning af den i linket, bare så du har en idé om det. Der er en lille kande og noget i retning af en sukker skål også. De tre ting hører dog ikke sammen, men minder om hinanden. Det er vist en opgave for dig
Jeg ELSKER kanden, den er SÅ smuk. Den trænger dog til at blive pudset og så er den møgbeskidt indeni.
Og så er der bordskånere - jeg kan ikke huske hvor mange, men de er alle med silhouet billeder af H.C. Andersens eventyr, samt en stor borskåner, nok til en kande, med silhouet af H.C. Andersen. Jeg ved ikke om der er nogle stempler er noget på dem, men skal da gladeligt fotografere dem til dig 
Så har jeg sådan en lille pudderholder og nogle brocher. Jeg tror dog ikke, at nogle af dem er noget værd
Ih, kan ikke huske om der er mere
Jo, der er en brevåbner. Hm 
Anmeld