Er denne figur noget værd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Muffinmus

Toshiba skriver:

på Lauritz.com er den solgt SAMMEN med en anden figur til 825 kr.

http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?LanguageId=2&ItemId=2282218 

Men det er også noget rod derinde, for di sælger forkerte ting, sætter forkerte værdier på tin go sælger kopier selv om de ER oplyst om at det er kopier...

Og deres priser ligger enten el del over eller en hel del under. Så lige dem er det svært at regne med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Muffinmus

Toshiba skriver:

på Lauritz.com er den solgt SAMMEN med en anden figur til 825 kr.

http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?LanguageId=2&ItemId=2282218 

Men det er også noget rod derinde, for di sælger forkerte ting, sætter forkerte værdier på tin go sælger kopier selv om de ER oplyst om at det er kopier...

Og deres priser ligger enten el del over eller en hel del under. Så lige dem er det svært at regne med

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

Der skal vist stå B&G og det er vist en figur der hedder pige på trappe, lavet af Bing og Grøndahl. Prisen er nok ikke det vilde, som en almindelig  kongelig porcelænsfigur, men er den i god  stand kan den nok sælges hvis der er en køber. Sådan er det jo altid. 

Prisen er jo altså lidt svær, har fundet den til 1900,-, men den er jo så heller ikke solgt, så måske er prisen der sat for højt.

Men den er da fin:-)

Tusinde tak for svar

Hun er i helt perfekt stand, der er slet ikke noget der. Så hvis der er en køber, så kan jeg ikke se hvad der skulle slå prisen ned. Jeg prøvede på lauritz.com, men mine filer fylder for meget, så skal lige have dem lavet mindre

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

MariaE skriver:

Har du et bedre forslag til nogle der kan hjælpe mig med vurdering/salg?

Anmeld

24. november 2011

Toshiba

MariaE skriver:

nååå ja det ved jeg intet om... nu efterlyste hun en evt. pris... og det var hvad jeg fandt....

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

Toshiba skriver:

nååå ja det ved jeg intet om... nu efterlyste hun en evt. pris... og det var hvad jeg fandt....

Og tusinde tak for det jeg aner INTET om hvad den kan sælges for, så i mit hoved er 800 kr mange penge hehe.

Anmeld

24. november 2011

Toshiba

Dinna88 skriver:

Og tusinde tak for det jeg aner INTET om hvad den kan sælges for, så i mit hoved er 800 kr mange penge hehe.

ja det var så jo bare for 2... jeg syntes ca. 400 kr. for den virker som lidt.. så havde jeg selv beholdt den - hvis det var mig

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

Toshiba skriver:

ja det var så jo bare for 2... jeg syntes ca. 400 kr. for den virker som lidt.. så havde jeg selv beholdt den - hvis det var mig

Det synes jeg nu også
Men jeg har ikke noget at bruge den til. Fandt den bare og tænkte: "den kan betale mine vinterstøvler"

Anmeld

24. november 2011

Toshiba

Dinna88 skriver:

Det synes jeg nu også
Men jeg har ikke noget at bruge den til. Fandt den bare og tænkte: "den kan betale mine vinterstøvler"

hehe hvor er du sød....

Du omdanner simpelthen en nøgen pige på en trappe til støvler

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

Toshiba skriver:

hehe hvor er du sød....

Du omdanner simpelthen en nøgen pige på en trappe til støvler

Haha, tak - må jo tænkte lidt praktisk! Måske er der nogle derude, der faktisk vil have den i sit hjem, og så skal den ikke samle støv ved mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.