!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Jaaa , jeg har vel efterhånden været her inde i 2 år .. Hvor længe har du været her ??

fandt den ved et tilfælde her i sidste uge, så har ikke været herinde så længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

fandt den ved et tilfælde her i sidste uge, så har ikke været herinde så længe

okay..

har du nogen børn i forvejen ...

ret god side synes jeg selv ..

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

okay..

har du nogen børn i forvejen ...

ret god side synes jeg selv ..

jah jeg har en dreng på 2

hvad med dig?

det er den os

Anmeld

26. november 2011

wmillapigenw

Anonym skriver:

ved du så om det en pige eller dreng?

mange tak skal du have, det ku godt ske jeg gør det så

ja, jeg kunne ikke vente til MD skanningen så betalte mig til det i uge 16 & skal have mig en dreng

& lyder helt fint!

Anmeld

26. november 2011

Anonym trådstarter

wmillapigenw skriver:

ja, jeg kunne ikke vente til MD skanningen så betalte mig til det i uge 16 & skal have mig en dreng

& lyder helt fint!

det lyder super glæd dig der fines intet bedre end og blive mor, har selv en

Anmeld

26. november 2011

wmillapigenw

Anonym skriver:

det lyder super glæd dig der fines intet bedre end og blive mor, har selv en

jeg glæder mig også helt vildt! & jeg ved det bliver hård at blive alene mor, men det bliver så fantastisk!

- der er så mange der siger ååh det er hård at have børn, jeg ville ikke have haft bøn før hvis jeg tænkte mig om dengang osv. og du kan ingenting når du får børn. men det er jo enlig løgn, ja der er faste rammer, men  det betyder ikke du ikke kan more dig med nogle andre selvom du har et barn

Anmeld

26. november 2011

Anonym trådstarter

wmillapigenw skriver:

jeg glæder mig også helt vildt! & jeg ved det bliver hård at blive alene mor, men det bliver så fantastisk!

- der er så mange der siger ååh det er hård at have børn, jeg ville ikke have haft bøn før hvis jeg tænkte mig om dengang osv. og du kan ingenting når du får børn. men det er jo enlig løgn, ja der er faste rammer, men  det betyder ikke du ikke kan more dig med nogle andre selvom du har et barn

jeg stod også som enlig mor til jeg mødte ham jeg har nu, og selvfølgelig er det hårdt og være alenemor, meen man vænner sig altså hurtigt til det, og pludselig har man sine faste rutiner osv med den bette og en selv og man kan da det meste lige bortset fra byen hver weekend selvfølgelig, men se andre folk kan man da sagtens

Anmeld

26. november 2011

wmillapigenw

Anonym skriver:

jeg stod også som enlig mor til jeg mødte ham jeg har nu, og selvfølgelig er det hårdt og være alenemor, meen man vænner sig altså hurtigt til det, og pludselig har man sine faste rutiner osv med den bette og en selv og man kan da det meste lige bortset fra byen hver weekend selvfølgelig, men se andre folk kan man da sagtens

okay, det er da godt at høre det går meget hurtigt med faste rammer & ja hård men fantastisk bliver det! & ja det kan man jo sagtens, jeg forstår ikke helt dem der siger du kan ikke noget og du ødelægger dit liv ved at få børn, men det gør man jo bare ikke <3

Anmeld

26. november 2011

Anonym trådstarter

wmillapigenw skriver:

okay, det er da godt at høre det går meget hurtigt med faste rammer & ja hård men fantastisk bliver det! & ja det kan man jo sagtens, jeg forstår ikke helt dem der siger du kan ikke noget og du ødelægger dit liv ved at få børn, men det gør man jo bare ikke <3

du ødelægger langt fra dit liv ved og få børn, tværtimod beriger det ens liv, man opdager først hvad ægte kærlighed er når man får børn

vil sige at en abort ødelægger en masse, har som sagt lige fået en selv jo, og havde jeg haft andre valg havde det aldrig været en mulighed, er imod abort selv så og sku igennem den var dælme hårdt:/

Anmeld

26. november 2011

wmillapigenw

Anonym skriver:

du ødelægger langt fra dit liv ved og få børn, tværtimod beriger det ens liv, man opdager først hvad ægte kærlighed er når man får børn

vil sige at en abort ødelægger en masse, har som sagt lige fået en selv jo, og havde jeg haft andre valg havde det aldrig været en mulighed, er imod abort selv så og sku igennem den var dælme hårdt:/

jeg kan kun give dig ret! og man får jeg en ny form for kærlighed til ens børn! dem kan ingen nogensinde erstatte for de betyder jo alt for en ligemeget hvor slemme de er!

& jeg kan kun give dig ret i det med abort! jeg kunne ikke få mig selv til at vælge en abort! jeg ville gå psykisk ned ved at få en, det er jeg 100% sikker på! og jeg elsker enlig bare at være gravid! se maven vokse og mærke den lille engang imellem, det giver en helt ny form for glæde hver eneste dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.