!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Nej så nemt er det nemlig bare ikk altid, jeg hat selv stået hvor du gør nu . Jeg valgte bare at lade vær at fortælle nogen det det har OS resulteret i jeg aldrig har fået snakket det igennem for min kæreste ønskede bestemt ikk at snakke om det .
Ja og nu sidder jeg så og skulle være gravid igen men den her gang er barnet fået til grunde . Og jeg er rigtig led inderst inde , igen er ser ingen som ved det og jeg har kun jer her på baby . Så jeg ved hvor hårdt det er og hvor svært det er .
Men OS hvor vigtig det er at snakke om kan jeg mærke på MIG selv bare

han holdte det måske også inde i sig selv din kæreste?

det er jeg ked af og høre med din graviditet nu, var det et planlagt barn denne her gang så?

jah for dælen man skal have talt om det, selvom det ikke er det nemmeste emne og tale med folk om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

JJam

han holdte det måske også inde i sig selv din kæreste?

det er jeg ked af og høre med din graviditet nu, var det et planlagt barn denne her gang så?

jah for dælen man skal have talt om det, selvom det ikke er det nemmeste emne og tale med folk om

Ja min kæreste ville slet ikk snakke om det overhovedet . Men tilgengæld var ham tit i dårligt humør pga det .c
Ja det var et planlagt barn den her gang . Men ja der bliver så ikk noget den her gang desværre .

Ja det er det helt bestemt er er følsomt emne .

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Ja min kæreste ville slet ikk snakke om det overhovedet . Men tilgengæld var ham tit i dårligt humør pga det .c
Ja det var et planlagt barn den her gang . Men ja der bliver så ikk noget den her gang desværre .

Ja det er det helt bestemt er er følsomt emne .

man tackler det jo også forskelligt og de siger jo også at mænd og kvinder ikke føler ens hvilket der kan være noget om når vi bære på de små jo..

hvor langt var du så hen i denne her graviditet?

Anmeld

24. november 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

man tackler det jo også forskelligt og de siger jo også at mænd og kvinder ikke føler ens hvilket der kan være noget om når vi bære på de små jo..

hvor langt var du så hen i denne her graviditet?

Ja og det tror jeg os på vi gør . Det ved slet ikk hvordan det er at have noget i sig som man pludselig skal af med ..

Jeg tror selv på jeg er 10 uger idag men i følge sygehuset er jeg kun 7 uger idag . Så ja .

Nu glæder jeg MIG bare til at få det ud ad kroppen så co igen kan forsøge ..

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Ja og det tror jeg os på vi gør . Det ved slet ikk hvordan det er at have noget i sig som man pludselig skal af med ..

Jeg tror selv på jeg er 10 uger idag men i følge sygehuset er jeg kun 7 uger idag . Så ja .

Nu glæder jeg MIG bare til at få det ud ad kroppen så co igen kan forsøge ..

lige præcis, har i hvertfald personligt selv fælt mig rigtig tom indeni efter min abort, men vi var så også igennem et mærkeligt forløb plus intet forløb nemt for mig efter det spiller nok os ind

hvornår kan i så gå i gang igen med det ca?

Anmeld

24. november 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

ØØØvy

lige præcis, har i hvertfald personligt selv fælt mig rigtig tom indeni efter min abort, men vi var så også igennem et mærkeligt forløb plus intet forløb nemt for mig efter det spiller nok os ind

hvornår kan i så gå i gang igen med det ca?

Øv hvorfor forløb den ikk som den skulle ??

Jamen jeg går stadig med det skal på sygehuset tirsdag og forhåbentlig have set fjernet onsdag .
Men har hørt man må gå igang så snart man ikk bløder mere .

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Øv hvorfor forløb den ikk som den skulle ??

Jamen jeg går stadig med det skal på sygehuset tirsdag og forhåbentlig have set fjernet onsdag .
Men har hørt man må gå igang så snart man ikk bløder mere .

først fik vi at vide ved lægen jeg var ca 9 uger hen så fik hurtig tid på sygehuset, der mente de jeg enten kun var 3 uger hen eller selv havde tabt barnet så blev sendt endnu mere snot forvirret hjem derfra end da jeg kom, fik taget 2 blodprøver og ugen efter kom jeg derop igen hvor de fortalte jeg var gravid, blev channet igen og der ku de se hjertet slå og fastsat jeg var omkring de 7 uger hen, fik så tid til kirukisk abort der, fik den foretaget, selve abort gik som den sku, men efter ku jeg ikke tisse og havde det skidt så var indlagt fra om morgen til om aften og ku jeg ik tisse selv anden gang ville de ha haft beholdt mig natten over, kom hjem og få dage efter blev jeg indlagt et døgn pga voldsomme smerter som vidste sig og være underlivsbetændelse og de første uger efter havde jeg virkelig meget ondt så synes ikke ligefrem jeg kan sige det var en nem omgang..

hvad skal du have gjordt der tirsdag så?

Anmeld

24. november 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

først fik vi at vide ved lægen jeg var ca 9 uger hen så fik hurtig tid på sygehuset, der mente de jeg enten kun var 3 uger hen eller selv havde tabt barnet så blev sendt endnu mere snot forvirret hjem derfra end da jeg kom, fik taget 2 blodprøver og ugen efter kom jeg derop igen hvor de fortalte jeg var gravid, blev channet igen og der ku de se hjertet slå og fastsat jeg var omkring de 7 uger hen, fik så tid til kirukisk abort der, fik den foretaget, selve abort gik som den sku, men efter ku jeg ikke tisse og havde det skidt så var indlagt fra om morgen til om aften og ku jeg ik tisse selv anden gang ville de ha haft beholdt mig natten over, kom hjem og få dage efter blev jeg indlagt et døgn pga voldsomme smerter som vidste sig og være underlivsbetændelse og de første uger efter havde jeg virkelig meget ondt så synes ikke ligefrem jeg kan sige det var en nem omgang..

hvad skal du have gjordt der tirsdag så?

Nej hold da op var noget af en omgang. Men godt du er kommet dig nu ikk mentalt men fysisk .

Jeg skal scannes igen igen igen . Og ja mere ved jeeg så ikk. De ville ikk tage MIG før de mente ikk det var akut

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Nej hold da op var noget af en omgang. Men godt du er kommet dig nu ikk mentalt men fysisk .

Jeg skal scannes igen igen igen . Og ja mere ved jeeg så ikk. De ville ikk tage MIG før de mente ikk det var akut

jah det er jeg dælme også glad for, ved også med mig selv jeg aldrig igen vil have en frivillig abort i hvertfald puha!!

så må vi da håbe de gider gøre noget Tirsdag, det andet der lyder bestemt ikke rart, og at i snart kan komme i gang med og prøve igen, også ved du jo denne gang det vigtigt og få snakket omkring det

er super glad for jeg fandt den her side faktisk

Anmeld

24. november 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Kanjje

jah det er jeg dælme også glad for, ved også med mig selv jeg aldrig igen vil have en frivillig abort i hvertfald puha!!

så må vi da håbe de gider gøre noget Tirsdag, det andet der lyder bestemt ikke rart, og at i snart kan komme i gang med og prøve igen, også ved du jo denne gang det vigtigt og få snakket omkring det

er super glad for jeg fandt den her side faktisk

Kan jeg udemærket godt forstå du ikk vil . Nogen gnge har man bare ikk andre valg ..

Det håber jeg godt nok os , og det kommer de os til kan jeg lige love for .

Ja det prøver jeg os at få gjort ..

Ja siden er fantastisk jeg bruger den meget selv ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.