!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.362 visninger
97 svar
0 synes godt om
24. november 2011

Anonym trådstarter

puha har godt nok en træls dag idag, synes det er så hårdt og tænke på at jeg ku have haft fået et barn mere næste år, desværre var muligheden der bare ikke nu, så det endte i en abort, håber at du ved min bette skat at jeg ville ønske vi havde haft andre muligheder og at jeg elsker dig, det er bare hårdt og tænke på at jeg aldrig finder ud af hvordan du ville ha set ud, om du var en pige eller dreng, aldrig skal mærke dig mod mit bryst, trøste dig osv, håber virkelig jeg en dag er i stand til og se mig selv i øjene igen og sige til mig selv det var det rigtige og tilgive mig selv og have fravalgt dit liv!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Pige2009

Tanker herfra. Håber du har nogen at tale med om det

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Tanker herfra. Håber du har nogen at tale med om det

mange tak skal du have jo har da et par stykker

Anmeld

24. november 2011

mortilnoahogmelina

mange af dem til dig .

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

mange af dem til dig .

mange tak

Anmeld

24. november 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

mange tak

Håber virkelig du søger for at få snakket ordentlig ud om det . OS med mnden kan hjælpe sååå meget .

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Håber virkelig du søger for at få snakket ordentlig ud om det . OS med mnden kan hjælpe sååå meget .

jeg prøver synes bare det er svært også fordi jeg er bange for folk blir træt af og høre på en, tit er det jo det samme man har behov for og kom ud med

Anmeld

24. november 2011

mortilnoahogmelina

Jeg kender din tænke og følelse . Men det er så vigtigt .
Og jeg ved hvor meget man har brug for det .

Du er altid velkommen til at skrive til MIG jeg vil gerne høre det sammen og sammen igen . Sp længe det bare hjælper dig .

Anmeld

24. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Jeg kender din tænke og følelse . Men det er så vigtigt .
Og jeg ved hvor meget man har brug for det .

Du er altid velkommen til at skrive til MIG jeg vil gerne høre det sammen og sammen igen . Sp længe det bare hjælper dig .

det er altid rart og høre at andre kender til det, har oplevet meget den der med at valget var dit så du har ingen grund til og være ked af det, og at folk mener man bare ku beholde barnet, men så enkelt er det jo desværre bare ikke altid

mange tak, det er jeg glad for og høre

Anmeld

24. november 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

det er altid rart og høre at andre kender til det, har oplevet meget den der med at valget var dit så du har ingen grund til og være ked af det, og at folk mener man bare ku beholde barnet, men så enkelt er det jo desværre bare ikke altid

mange tak, det er jeg glad for og høre

Nej så nemt er det nemlig bare ikk altid, jeg hat selv stået hvor du gør nu . Jeg valgte bare at lade vær at fortælle nogen det det har OS resulteret i jeg aldrig har fået snakket det igennem for min kæreste ønskede bestemt ikk at snakke om det .
Ja og nu sidder jeg så og skulle være gravid igen men den her gang er barnet fået til grunde . Og jeg er rigtig led inderst inde , igen er ser ingen som ved det og jeg har kun jer her på baby . Så jeg ved hvor hårdt det er og hvor svært det er .
Men OS hvor vigtig det er at snakke om kan jeg mærke på MIG selv bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.