!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Kan jeg udemærket godt forstå du ikk vil . Nogen gnge har man bare ikk andre valg ..

Det håber jeg godt nok os , og det kommer de os til kan jeg lige love for .

Ja det prøver jeg os at få gjort ..

Ja siden er fantastisk jeg bruger den meget selv ..

det lyder fornuftigt

det andet er jo heller ikke til og være tjent med så blir da rart for jer og kom derud igen trsdag og se hva de siger..

får du talt med folk om det her igennem så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

det lyder fornuftigt

det andet er jo heller ikke til og være tjent med så blir da rart for jer og kom derud igen trsdag og se hva de siger..

får du talt med folk om det her igennem så?

Det bliver rigtig rigtig rart ... ja det lyder skørt men jeg glæder mig virkelig til at komme af med det her så jeg kan få noget nyt og levedygtig i stedet ..

Jeg har ikk fortalt nogen om det så jeg opretter engang imelle mnogen debatter her inde som ano og så snakker jeg med folk den vej igennem .. jeg ønsker ikk min familie skal vide det ..

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Det bliver rigtig rigtig rart ... ja det lyder skørt men jeg glæder mig virkelig til at komme af med det her så jeg kan få noget nyt og levedygtig i stedet ..

Jeg har ikk fortalt nogen om det så jeg opretter engang imelle mnogen debatter her inde som ano og så snakker jeg med folk den vej igennem .. jeg ønsker ikk min familie skal vide det ..

det forstår jeg godt, det er heller ikke en rar fornemmelse og gå med noget man ved ikke er levedygtigt..

har du så ikke din kæreste og tale med det her om?

det lyder fornuftigt, er os ligemeget hvem man taler med jo bare det kommer ud

Anmeld

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

det forstår jeg godt, det er heller ikke en rar fornemmelse og gå med noget man ved ikke er levedygtigt..

har du så ikke din kæreste og tale med det her om?

det lyder fornuftigt, er os ligemeget hvem man taler med jo bare det kommer ud

Lige nøjagtig ..

Jamen igen er han en som bare lukker det inde i sig selv og kan ikk se nogen grund til at tale om det flere gange om ugen , såå nej ik rigtig ..

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Lige nøjagtig ..

Jamen igen er han en som bare lukker det inde i sig selv og kan ikk se nogen grund til at tale om det flere gange om ugen , såå nej ik rigtig ..

kan det ikke være hårdt ind imellem? mener hvis du har behov for og tale om det

Anmeld

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

kan det ikke være hårdt ind imellem? mener hvis du har behov for og tale om det

Joooo det er ufattelig hårdt , men ja sådan er vilkårne når man selv vælger ikk at fortælle noget familie om det ..

JEg kunne jo bare vælge at fortælle min mor det feks , men det ønsker jeg ikk ..

Jeg har en bror hvis kæreste har mistet i uge 22 i uge 10 og nu er gravid igen , og det koncentrer folk sig meget om så ønsker jeg ikk at belæmre dem med mine problemer ..

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Joooo det er ufattelig hårdt , men ja sådan er vilkårne når man selv vælger ikk at fortælle noget familie om det ..

JEg kunne jo bare vælge at fortælle min mor det feks , men det ønsker jeg ikk ..

Jeg har en bror hvis kæreste har mistet i uge 22 i uge 10 og nu er gravid igen , og det koncentrer folk sig meget om så ønsker jeg ikk at belæmre dem med mine problemer ..

men det er jo heller ikke godt og gå rundt med alene, men du må bruge os herinde på baby så i stedet for

der er heldigvis altid folk og tale med

Anmeld

25. november 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

men det er jo heller ikke godt og gå rundt med alene, men du må bruge os herinde på baby så i stedet for

der er heldigvis altid folk og tale med

Nej det ved jeg godt det ikk er , men ja det har jeg desværre altid haft en tendens til ..

det gør jeg skam os , det er første gang jeg skriver i offentligt gorum uden at være anonym ..

Anmeld

25. november 2011

wmillapigenw

her er en masse  til dig! det har du vist brug for! 

jeg ved ikke hvor hård det er at få en abort da jeg valgte at beholde det barn jeg bærer rundt på nu selvom jeg kun er 17. fordi jeg tror jeg ville være ligeså langt nede som dig hvis jeg valgte abort. 

men held og lykke med at få nogen at snakke om det med, det er det vigtigste! 

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Nej det ved jeg godt det ikk er , men ja det har jeg desværre altid haft en tendens til ..

det gør jeg skam os , det er første gang jeg skriver i offentligt gorum uden at være anonym ..

men hovedsagen er jo du får det ud

det er en god ting man kan være anonym når det er jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.