kan jeg tillade mig at blive ENORMT skuffet? (Vedr salg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Isabella_mor

HeidiØ skriver:

Det forstår jeg egentlig heller ikke personen ikke lige har gjort? Det er da almindelig høflighed og moral, sku man da mene! Et er at hun måske har fået et højere bud, men noget andet er fiiilme da lige at orienterer dig som sidder og venter på en accept af TS handel! ØV bøv sir jeg bare på dine vejne! Men så sparede du penge haha..

hahah JA. nemlig ja

overvejer at købe det til ham fra nyt i stedet... ^_^ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

HeidiØ

isabellamor skriver:

hahah JA. nemlig ja

overvejer at købe det til ham fra nyt i stedet... ^_^ 

Hva sku du ha købt ?!

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

isabellamor skriver:

ja det er rigtigt. jeg tror dog ikke baby.dk kan gøre så meget i denne sag, da sagen jo ligesom blev "flyttet" herfra og til Trendsales... 

Præcis. Det er også mere TS, jeg mener, men det er da træls at vide, at en af os herinde opfører sig således. Synes du skulle sætte STAFF ind i sagen...

Anmeld

24. november 2011

Muffinmus

Hvis hun har accepteret et bud fra dig DERINDE og sælger til en anden har hun brudt reglerne...så du skal klage til hende over TS og så vil hun jo få en advarsel. Det er IKKe et først til mølle princip hvis i har aftalt en pris og hun sælger til en anden, det er ikke i orden på TS.

Har du ikke aftalt noget derinde med hende Support kan se, er der ikke et bindende bud og hun ka sælge til hvem som helst.

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

MariaE skriver:

Hvis hun har accepteret et bud fra dig DERINDE og sælger til en anden har hun brudt reglerne...så du skal klage til hende over TS og så vil hun jo få en advarsel. Det er IKKe et først til mølle princip hvis i har aftalt en pris og hun sælger til en anden, det er ikke i orden på TS.

Har du ikke aftalt noget derinde med hende Support kan se, er der ikke et bindende bud og hun ka sælge til hvem som helst.

jeg ved ikke om TS kan se noget nu hvor annoncerne er slettede... men jeg kontaktede supporten derinde allerede i går... 

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

Præcis. Det er også mere TS, jeg mener, men det er da træls at vide, at en af os herinde opfører sig således. Synes du skulle sætte STAFF ind i sagen...

tjah, men jeg ved ikke lige hvor meget de kan gøre ved det nu.

brugeren har også slettet sig, og jeg har fået en mail om at hun har fået en advarsel på trendsales. så det er jeg meget tilfreds med..

Anmeld

24. november 2011

Muffinmus

Jo, support kan se ALT hvad der er skrevet på alle annoncer så længe de har annonce nr:-)

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

MariaE skriver:

Jo, support kan se ALT hvad der er skrevet på alle annoncer så længe de har annonce nr:-)

okay.. så kan de vel også se det andet.

Anmeld

24. november 2011

baby012

ej det godt nok tarveligt  ! 

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

gravid20 skriver:

ej det godt nok tarveligt  ! 

jah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.