kan jeg tillade mig at blive ENORMT skuffet? (Vedr salg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Isabella_mor

Tulle28 skriver:

Dødirriterende og spild af tid. Synes desværre ofte jeg støder på den type (det er så mest købere) på TS... Æv! Synes det er godt du har anmeldt bruger til TS. Ellers er der vist ikke så meget andet du kan gøre end at komme videre.

nej det tror jeg heller ikke.. er nogenlunde videre.. der går ikke længe så er det glemt igen.. men lige nu irritere det mig bare på en eller anden måde. føler mig sgu røvrendt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

_-Kathrine-_

isabellamor skriver:

jeg har sgu købt en VIP...  så nu smider jeg lidt lidt ekstra derind..

ih hvor er du sød..

Hihi... Så må jeg lige holde øje

Anmeld

24. november 2011

Benjamins'mor

Det synes jeg bestemt du kan.

Sådan er nogle mennesker desværre, hader det også selv, skulle engang købe nogle bukser til Benjamin, og spurgte så om jeg kunne overføre pengene efter 7 dage når jeg fik børnepenge, det blev sagt at det var iorden, og så solgte sælger bare til en anden..

Forstår ikke folk kan være det bekendt.

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

Benjamins'mor skriver:

Det synes jeg bestemt du kan.

Sådan er nogle mennesker desværre, hader det også selv, skulle engang købe nogle bukser til Benjamin, og spurgte så om jeg kunne overføre pengene efter 7 dage når jeg fik børnepenge, det blev sagt at det var iorden, og så solgte sælger bare til en anden..

Forstår ikke folk kan være det bekendt.

ej det fatter jeg simpelthen ikke.. 

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

_-Kathrine-_ skriver:

Hihi... Så må jeg lige holde øje

jeg har noget i str 74 som jeg skal have sat til salg.. der er lidt katvig og lidt småfolk osv... det ligger jeg også herind.. 

Anmeld

24. november 2011

baby84

isabellamor skriver:

ja jeg vil selvfølgelig ikke hænge nogen ud. jeg er ikke den type.

bare lige for at gøre en lang historie kort.

en bruger sætter noget til salg.

jeg byder på det.

vi aftaler en pris.

jeg spørger om vi kan sælge det via Trendsales fordi at det er bare lidt lettere for mig. (og jeg ved brugeren har en profil derinde da jeg søgte under produktet der blev solgt og brugeren dukkede op på side 1.)

det kan vi godt.

jeg skriver med brugeren derinde.

vi aftaler stadig en pris. samlet med porto. 

der bliver sagt OK.

jeg ber brugeren om at sende mig en trend sales salg dims.

og mere hører jeg ikke fra brugeren.

efterfølgende finder jeg ud af at brugeren har solgt tingene til en anden...

er det mig der er helt gal på den..?? eller er det virkelig bare utrolig useriøst solgt.. her gik jeg og troede at først til mølle princippet var gældende hvis ikke her så på Trendsales.

(Trendsales er underettet ang det, men jeg vil bare høre jeres bud på om jeg overreagerer og burde slå koldt vand i blodet)

Jeg sælger selv en del. og jeg kunne aldrig finde på at gøre den slags over for en køber.. når der er sagt ok. så er der fanme da sagt ok.. og så burde salget være trådt i kraft.. 

Det synes jeg heller ikke er okay og da slet ikke uden at underrette dig så du kunne få mulighed for at byde igen.

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

baby84 skriver:

Det synes jeg heller ikke er okay og da slet ikke uden at underrette dig så du kunne få mulighed for at byde igen.

nej nemlig.. 

Anmeld

24. november 2011

HeidiØ

Ej, det sys jeg virkelig også er tarveligt!! .. jeg var blevet rigtig skuffet, lige netop TS synes jeg er en af de bedste sider at købe og sælge på!

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

HeidiØ skriver:

Ej, det sys jeg virkelig også er tarveligt!! .. jeg var blevet rigtig skuffet, lige netop TS synes jeg er en af de bedste sider at købe og sælge på!

ja det er det også. der vil jo også altid være nogle der ikke kan finde ud af at holde sig til reglerne.. 

men det mindste sælger kunne have gjort var da at skrive f.eks. der er en der har overbudt eller jeg sælger alt hvad jeg har i en samlet stor pakke og det er der en der gerne ville købe... 

det er mere der problemet ligger.. havde personen skrevet ærligt og med hånden på hjertet at hun ønskede at sælge det til en anden så havde jeg selvfølgelig haft det fint med det. men at det foregår på den måde hvor der bliver givet "håndtryk" virtuelt, og man bliver enige om en pris. og der så bare ikke sker mere og annoncerne er væk og personen lukker tråden her på baby. og skriver at det er solgt til andre steder. det gjorde mig sgu pisse ærgelig.. 

Anmeld

24. november 2011

HeidiØ

isabellamor skriver:

ja det er det også. der vil jo også altid være nogle der ikke kan finde ud af at holde sig til reglerne.. 

men det mindste sælger kunne have gjort var da at skrive f.eks. der er en der har overbudt eller jeg sælger alt hvad jeg har i en samlet stor pakke og det er der en der gerne ville købe... 

det er mere der problemet ligger.. havde personen skrevet ærligt og med hånden på hjertet at hun ønskede at sælge det til en anden så havde jeg selvfølgelig haft det fint med det. men at det foregår på den måde hvor der bliver givet "håndtryk" virtuelt, og man bliver enige om en pris. og der så bare ikke sker mere og annoncerne er væk og personen lukker tråden her på baby. og skriver at det er solgt til andre steder. det gjorde mig sgu pisse ærgelig.. 

Det forstår jeg egentlig heller ikke personen ikke lige har gjort? Det er da almindelig høflighed og moral, sku man da mene! Et er at hun måske har fået et højere bud, men noget andet er fiiilme da lige at orienterer dig som sidder og venter på en accept af TS handel! ØV bøv sir jeg bare på dine vejne! Men så sparede du penge haha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.