kan jeg tillade mig at blive ENORMT skuffet? (Vedr salg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Isabella_mor

Baagøe skriver:

Det er for ringe! Ville selv blive vildt skuffet og sur

ja.. så jeg er da glad for at jeg ikke er helt ude og skide over det. men pyt med det.. det er jo bare matrielle ting som alligevel ikke skaber den store glæde i livet.. 

men det er nok også mest det moralske der ligger til grunde for min skuffethed. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Pige2009

isabellamor skriver:

ja.. så jeg er da glad for at jeg ikke er helt ude og skide over det. men pyt med det.. det er jo bare matrielle ting som alligevel ikke skaber den store glæde i livet.. 

men det er nok også mest det moralske der ligger til grunde for min skuffethed. 

Præcis - det er bare ikke iorden!

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

Baagøe skriver:

Præcis - det er bare ikke iorden!

nej det syntes jeg bestemt heller ikke...  jeg er virkelig skuffet over det.. personen var også rigtig rodet at handle med.. og pressede mig til at skulle betale mere og mere og jeg havde det næsten dårligt over at have brugt så meget tid og energi på at gå på kompromis med sælger.   men jeg håber da at Trendsales gør noget ved det. for det er virkelig bare ikke ok at der er nogle der sælger på den måde... 

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

isabellamor skriver:

nej det syntes jeg bestemt heller ikke...  jeg er virkelig skuffet over det.. personen var også rigtig rodet at handle med.. og pressede mig til at skulle betale mere og mere og jeg havde det næsten dårligt over at have brugt så meget tid og energi på at gå på kompromis med sælger.   men jeg håber da at Trendsales gør noget ved det. for det er virkelig bare ikke ok at der er nogle der sælger på den måde... 

Hvor strengt. Håber virkelig også, der bliver gjort noget, så vi andre ikke skal trækkes med sådan en bruger

Anmeld

24. november 2011

_-Kathrine-_

Det er ikke fair.... Det ville jeg også melde til ts support! Hvad er dit brugernavn på ts, det kunne være jeg lige skulle lure lidt på dine annoncer derinde

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

Baagøe skriver:

Hvor strengt. Håber virkelig også, der bliver gjort noget, så vi andre ikke skal trækkes med sådan en bruger

ja det er rigtigt. jeg tror dog ikke baby.dk kan gøre så meget i denne sag, da sagen jo ligesom blev "flyttet" herfra og til Trendsales... 

Anmeld

24. november 2011

Tulle28

Dødirriterende og spild af tid. Synes desværre ofte jeg støder på den type (det er så mest købere) på TS... Æv! Synes det er godt du har anmeldt bruger til TS. Ellers er der vist ikke så meget andet du kan gøre end at komme videre.

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

_-Kathrine-_ skriver:

Det er ikke fair.... Det ville jeg også melde til ts support! Hvad er dit brugernavn på ts, det kunne være jeg lige skulle lure lidt på dine annoncer derinde

jeg har snart ikke så mange annoncer derinde, fordi jeg ikke får det solgt og så lukker de.. jeg burde betale for at få et VIP. men kender du det. jeg er voldsomt nærrig på det punkt..

men min bruger er Isabellafie  

Anmeld

24. november 2011

_-Kathrine-_

isabellamor skriver:

jeg har snart ikke så mange annoncer derinde, fordi jeg ikke får det solgt og så lukker de.. jeg burde betale for at få et VIP. men kender du det. jeg er voldsomt nærrig på det punkt..

men min bruger er Isabellafie  

Jeg er begyndt at sælge lidt igen... Tilmeldte mig vip og så fornyer de det automatisk hver 3 måned, får aldrig sagt det op og så kan jeg ligeså godt fortsætte og sælger da også lidt engang i mellem... Jeg kigger lige, din Villads er jo altid så fin i tøjet

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg er begyndt at sælge lidt igen... Tilmeldte mig vip og så fornyer de det automatisk hver 3 måned, får aldrig sagt det op og så kan jeg ligeså godt fortsætte og sælger da også lidt engang i mellem... Jeg kigger lige, din Villads er jo altid så fin i tøjet

jeg har sgu købt en VIP...  så nu smider jeg lidt lidt ekstra derind..

ih hvor er du sød..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.