kan jeg tillade mig at blive ENORMT skuffet? (Vedr salg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.537 visninger
42 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Isabella_mor

ja jeg vil selvfølgelig ikke hænge nogen ud. jeg er ikke den type.

bare lige for at gøre en lang historie kort.

en bruger sætter noget til salg.

jeg byder på det.

vi aftaler en pris.

jeg spørger om vi kan sælge det via Trendsales fordi at det er bare lidt lettere for mig. (og jeg ved brugeren har en profil derinde da jeg søgte under produktet der blev solgt og brugeren dukkede op på side 1.)

det kan vi godt.

jeg skriver med brugeren derinde.

vi aftaler stadig en pris. samlet med porto. 

der bliver sagt OK.

jeg ber brugeren om at sende mig en trend sales salg dims.

og mere hører jeg ikke fra brugeren.

efterfølgende finder jeg ud af at brugeren har solgt tingene til en anden...

er det mig der er helt gal på den..?? eller er det virkelig bare utrolig useriøst solgt.. her gik jeg og troede at først til mølle princippet var gældende hvis ikke her så på Trendsales.

(Trendsales er underettet ang det, men jeg vil bare høre jeres bud på om jeg overreagerer og burde slå koldt vand i blodet)

Jeg sælger selv en del. og jeg kunne aldrig finde på at gøre den slags over for en køber.. når der er sagt ok. så er der fanme da sagt ok.. og så burde salget være trådt i kraft.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

SussieThyssen

Jo rent moralsk er vi helt enige..den der kommer først til mølle osv.

Men det er jo ikke alle der er lige moralske, og det er ærgerligt.
Men det er nu engang den risiko man løber i køb og salg..også i en avis og mange andre steder.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. november 2011

Toshiba

isabellamor skriver:

jeg byder på det.

vi aftaler en pris.

jeg spørger om vi kan sælge det via Trendsales fordi at det er bare lidt lettere for mig. (og jeg ved brugeren har en profil derinde da jeg søgte under produktet der blev solgt og brugeren dukkede op på side 1.)

det kan vi godt.

der bliver sagt OK.

er det mig der er helt gal på den..?? eller er det virkelig bare utrolig useriøst solgt.. her gik jeg og troede at først til mølle princippet var gældende hvis ikke her så på Trendsales.

(Trendsales er underettet ang det, men jeg vil bare høre jeres bud på om jeg overreagerer og burde slå koldt vand i blodet)

Jeg sælger selv en del. og jeg kunne aldrig finde på at gøre den slags over for en køber.. når der er sagt ok. så er der fanme da sagt ok.. og så burde salget være trådt i kraft.. 

hvis der er sagt OK for pris - samt du har bedt om TS - er det faktisk bindende... så får hun en advarsel af Trendsales

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

SussieThyssen skriver:

Jo rent moralsk er vi helt enige..den der kommer først til mølle osv.

Men det er jo ikke alle der er lige moralske, og det er ærgerligt.
Men det er nu engang den risiko man løber i køb og salg..også i en avis og mange andre steder.

Kærligst
Sussie

ja det er rigtigt.. men det er da bare rigtig øv. men heldigvis var det da heller ikke noget must have eller noget jeg ville dø hvis ikke jeg havde det. men jeg syntes bare at det er ekstremt tarveligt gjort og jeg er enormt skuffet og har mistet lysten til at handle med den pågældende bruger. og jeg håber et eller andet sted at personen har en dårlig smag i munden..

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

Toshiba skriver:

hvis der er sagt OK for pris - samt du har bedt om TS - er det faktisk bindende... så får hun en advarsel af Trendsales

okay, ja så håber jeg da at personen får det. for det er ikke særlig fair at gøre det på den måde... 

Anmeld

24. november 2011

lukasmor

Synes bestemt det er tarveligt af sælger..

Anmeld

24. november 2011

millesofie

isabellamor skriver:

jeg byder på det.

vi aftaler en pris.

det kan vi godt.

der bliver sagt OK.

årh det har jeg også prøvet og deter skide ærgeligt. folk er bare ikke af samme moralske holdning som en selv. det er så surt.

coolt at du har underettet trendsales ledelse

Anmeld

24. november 2011

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Det har jeg også prøvet for mange år tilbage.. fik besked om at det var solgt til en anden, da jeg sådan set stod foran sælgers hoveddør, havde kørt 50 km for ingenting.. der var jeg pænt skuffet og oplevelsen har gjort at jeg ikke gider handle med private over nettet..

Anmeld

24. november 2011

Isabella_mor

Dut-ugle skriver:

Det har jeg også prøvet for mange år tilbage.. fik besked om at det var solgt til en anden, da jeg sådan set stod foran sælgers hoveddør, havde kørt 50 km for ingenting.. der var jeg pænt skuffet og oplevelsen har gjort at jeg ikke gider handle med private over nettet..

jeg syntes bare sådanne situationer er med til at skabe et dårligt immage for andre som sælger. for jeg har aldrig oplevet det før.. og jeg har altid god tiltro. jeg sælger nemlig også en del seæv og jeg har hverken lyst til at blive blasklistet eller lyst til at tage røven på nogen... det er bare BRAND ærgeligt..

men på den lyse side så har jeg jo så bare sparet de penge.. 

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

isabellamor skriver:

jeg byder på det.

vi aftaler en pris.

det kan vi godt.

der bliver sagt OK.

Det er for ringe! Ville selv blive vildt skuffet og sur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.