hvad for nogen bleer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

chael

Dianaaa skriver:

jeg startede med at bruge libero, og da han skulle op i en 2'er brugte jeg pampers og det samme med str. 3 . nu har jeg så fundet ud af at det fuldstændigt vanvittigt at give så mange penge for bleer når man kan finde nogen der er lige så gode til det halve, jeg syntes personligt at BAMBO er en god ble og koster kun 49,95,  men det er jo også forskelligt fra barn til barn hvad der bedst

hvad for nogen bleer bruger i? og hvorfor lige netop den ble hehe

Vibelle fra Aldi.

Og det er den bedste ble vi nogensinde har brugt.

Den er billig og det kan jeg godt lide, når vi har 2 blebørn

Har nu også været glad for libero, men der er bare flere penge at spare, ved køb af de andre bleer

*Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Christina.78

Ved også godt man kan spare en del penge, men vi har altid brugt Libero fordi der ikke har været problemer med dem overhovedet..Pampers til nød men synes ikke de holder så godt tæt og Huggies en sjælden gang..

Synes faktisk næsten altid Libero er på tilbud der hvor vi handler..Tyskland, fakta, Føtex eller Kvickly..sker også af og til at vi køber i kiwi med bummelumkort men synes faktisk at den lille pakke er dyr i forhold til de store..

Ville gerne at diverse butikker havde små prøvepakker eller tilbud på en lille pakke så man kunne få prøvet andre mærker af..gider ikke bruge penge på en stor pakke som man så ikke kunne bruge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.