hvad for nogen bleer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Gittemor09

Dianaaa skriver:

jeg startede med at bruge libero, og da han skulle op i en 2'er brugte jeg pampers og det samme med str. 3 . nu har jeg så fundet ud af at det fuldstændigt vanvittigt at give så mange penge for bleer når man kan finde nogen der er lige så gode til det halve, jeg syntes personligt at BAMBO er en god ble og koster kun 49,95,  men det er jo også forskelligt fra barn til barn hvad der bedst

hvad for nogen bleer bruger i? og hvorfor lige netop den ble hehe

jeg bruger Huggies til min datter... 

og den eneste grund til det er at hun slår ud af alle andre bleer, har simpelthen prøvet alle..

men de sidder godt på hende, og der er aldrig noget der løber igennem.... (medmindre hun tager sin ble af, som sker rimelig tit )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

TaAsJu

Anna-sophie bruger libero, og det er den grund de er i kasser når vi køber dem på tilbud også køber vi gerne ca 7 kasser, der er til ca et halvt år plus minus. det passer med hver gang vi er hjemme i DK. Så er de nemmer og få med fagtflyvet op til Grønland. Og vi kan få momsen tilbage  Da vi boede hjemme i Dk bruget vi aldi bleer. De er super fine og specilt til prisen.. og kun libero hvis de var på tilbud.  Men holder med jer MME er SKISME dyrt.. havde flaske barne fra hun var 5 uger

Anmeld

23. november 2011

Maja_4000

Vibelle fra Aldi !

Anmeld

23. november 2011

kitra

Jeg bruger fakta´s bleer til den store de er vældig fine til prisen, men til den mindste bruger jeg pampers men det er fordi jeg ikke kan få de billige til at sidde ordenligt på hende. Hun er ikke den største og de billige bleer er en smule tykkere end pampers så de sidder træls mellem benene på hende. Ellers hælder jeg bestemt mest til de billige da det er dyrt at ha 2 små ble børn plus den ene for mme

Anmeld

23. november 2011

Benjamins'mor

Jeg bruger Libero, simpelthen fordi den sidder bedst på min søn, dem fra fakta skider han igennem. Og dem fra Løvbjerg tisser han igennem.

Pampers de er for tynde til ham, så der tisser han også igennem.
( ikke fordi han ikke får skiftet ble, men han tisser MEGET om natten. )

Så det er blevet Libero, og der har ikke været noget med at tisse igennem eller noget siden.

Anmeld

23. november 2011

nathja

Dianaaa skriver:

ej så kan jeg godt forstå du gør  det på den måde da  

det er den nemmeste mådefor os også især da vores unger åbenbart ikke kan tåle hvis der ikke er elastik i bleen..

Anmeld

23. november 2011

SaNiNa

Vi bruger libero fra kiwi til 59 kr for 63 bleer til Naia

til nicklas bruger vi også libero fra bilka i trippel pakke 256kr

Hvis vi ikke skulle bruge libero ville jeg vælge vibell fra aldi

Anmeld

23. november 2011

annec

Dianaaa skriver:

jeg startede med at bruge libero, og da han skulle op i en 2'er brugte jeg pampers og det samme med str. 3 . nu har jeg så fundet ud af at det fuldstændigt vanvittigt at give så mange penge for bleer når man kan finde nogen der er lige så gode til det halve, jeg syntes personligt at BAMBO er en god ble og koster kun 49,95,  men det er jo også forskelligt fra barn til barn hvad der bedst

hvad for nogen bleer bruger i? og hvorfor lige netop den ble hehe

Vi køber Libero, vi har prøvet nogen forskellige, men vi syntes de er de bedste

Anmeld

23. november 2011

oerbaek

vi bruger vibelle fra aldi både fordi de er billige men også fordi min søn slår ud af feks. libero bleer, og når jeg så ved at vibelle virker gider jeg ikke forsøge med flere mærker

Anmeld

23. november 2011

Angelspot

Jeg bruger Libero, men køber udelukkende når de er på tilbud i Tyskland. Man kan feks få 4 store pakker til 250 kr og også en enklet pakke for 75. Så jeg køber ind til flere måneder af gangen og stabler dem under hans seng Og har aldrig haft problemer med dem, tværtimod så kan jeg altid regne med de holder tæt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.