hvad for nogen bleer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Dianaaa

Krussedulle skriver:

Vi bruger også rema bleer og har gjort det til begge drengene.,

det lydere søreme som om aldi og rema er ''vinderne'' indtil videre, det kunne være man skulle prøve en af dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

nathja

vi bruger libero hjemme og køber kun hver 3måned når der kommer børnepenge ind 3 kasser til hvert barn for at være sikre på at have,i dp og bh har de vibelle fra aldi med

Anmeld

23. november 2011

Dianaaa

Toshiba skriver:

De er super til min pige både til nat og dag..

Min dreng brugte i sin tid også dem...

Det er bare SUPER belastende man så IKKE har en Aldi hvor man bor  men så får jeg enten mine forældre til at købe med til mig når de kommer - eller køber når vi er ved dem - for DE bleer skal hun have

ja det er da rart når man kan finde en god ble til ikke alt for mange penge for bleer er jo ikke ligefrem det billigste.

åha træls der ikke er en aldi hvor du bor ! men godt at du har nogen forældre der lige kan tage dem med til dig så

Anmeld

23. november 2011

Dianaaa

nathja skriver:

vi bruger libero hjemme og køber kun hver 3måned når der kommer børnepenge ind 3 kasser til hvert barn for at være sikre på at have,i dp og bh har de vibelle fra aldi med

ja det er så forskelligt hvordan man gør det jo jeg plejer at købe bleer ind til en uge eller 14 dage af gangen,

Anmeld

23. november 2011

Toshiba

Dianaaa skriver:

ja det er da rart når man kan finde en god ble til ikke alt for mange penge for bleer er jo ikke ligefrem det billigste.

åha træls der ikke er en aldi hvor du bor ! men godt at du har nogen forældre der lige kan tage dem med til dig så

ja det er godt...

Så køber jeg 2 pakker (80 i hver) sååå er der lige til noget tid

Anmeld

23. november 2011

Toshiba

Toshiba skriver:

ja det er godt...

Så køber jeg 2 pakker (80 i hver) sååå er der lige til noget tid

orv ang det med ble priser..

jeg syntes ikke det er bleer der springer budgettet... mere MME - efter hun ikke bliver ammet

tror jeg bruger dobbelt så mange penge på det end bleer... godt hun snart skal stoppe med flaske

Anmeld

23. november 2011

nathja

Dianaaa skriver:

ja det er så forskelligt hvordan man gør det jo jeg plejer at købe bleer ind til en uge eller 14 dage af gangen,

vi gør det kun på den måde fordi vi bor i svendborg og bilka ligger i odense så for ikke at skulle køre derind for tit bare for bleer.. der er nemlig ikke nogen i byen der kan gøre det billigere.. også er det fordi ungerne får røde klømærker på maverne hvis de kun bruger billigbleer og det gør de ikke på den måde som vi gør det på

Anmeld

23. november 2011

Dianaaa

nathja skriver:

vi gør det kun på den måde fordi vi bor i svendborg og bilka ligger i odense så for ikke at skulle køre derind for tit bare for bleer.. der er nemlig ikke nogen i byen der kan gøre det billigere.. også er det fordi ungerne får røde klømærker på maverne hvis de kun bruger billigbleer og det gør de ikke på den måde som vi gør det på

ej så kan jeg godt forstå du gør  det på den måde da  

Anmeld

23. november 2011

Dianaaa

Toshiba skriver:

orv ang det med ble priser..

jeg syntes ikke det er bleer der springer budgettet... mere MME - efter hun ikke bliver ammet

tror jeg bruger dobbelt så mange penge på det end bleer... godt hun snart skal stoppe med flaske

jeg ammede til min var 7 uger men så måtte jeg gå til MME, og  ja det mærker man godt nok også på budgettet 

Anmeld

23. november 2011

Toshiba

Dianaaa skriver:

jeg ammede til min var 7 uger men så måtte jeg gå til MME, og  ja det mærker man godt nok også på budgettet 

ja det er da nogle frygtelige priser de tager for det.... og der er jo ikke de vilde muligheder for at vælge et andet mærke.. de er nu kloge nok de banditter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.