hvad for nogen bleer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.892 visninger
31 svar
0 synes godt om
23. november 2011

Dianaaa

jeg startede med at bruge libero, og da han skulle op i en 2'er brugte jeg pampers og det samme med str. 3 . nu har jeg så fundet ud af at det fuldstændigt vanvittigt at give så mange penge for bleer når man kan finde nogen der er lige så gode til det halve, jeg syntes personligt at BAMBO er en god ble og koster kun 49,95,  men det er jo også forskelligt fra barn til barn hvad der bedst

hvad for nogen bleer bruger i? og hvorfor lige netop den ble hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Mira0911

Du kan få bleer i Rema1000 til 50 kr for alle str... 

Vi er rigtig glade for dem... 

Anmeld

23. november 2011

grønbæk

Jeg bruger REMA1000 bleer. 50stk for 50,-! De er tynde, suger godt og holder også på en god omgang bummelum, sidder godt og er både svane mærket og astma/allergi mærket!

Hvis jeg ser Libero på tilbud køber jeg også disse.

Anmeld

23. november 2011

Dianaaa

Mira0911 skriver:

Du kan få bleer i Rema1000 til 50 kr for alle str... 

Vi er rigtig glade for dem... 

ja dem har jeg set, men har ikke prøvet dem på ham endnu, men det er jo heller ikke nødvendigt når man har fundet den ''perfekte'' ble hehe

Anmeld

23. november 2011

Toshiba

jeg startede med at bruge libero, og da han skulle op i en 2'er brugte jeg pampers og det samme med str. 3 . nu har jeg så fundet ud af at det fuldstændigt vanvittigt at give så mange penge for bleer når man kan finde nogen der er lige så gode til det halve, jeg syntes personligt at BAMBO er en god ble og koster kun 49,95,  men det er jo også forskelligt fra barn til barn hvad der bedst

hvad for nogen bleer bruger i? og hvorfor lige netop den ble hehe

jeg bruger dem fra Aldi

Har brugt både Pampers - Libero - Rema1000 - Fakta

Men kun dem fra Aldi skider hun aldrig igennem

Anmeld

23. november 2011

Dianaaa

grønbæk skriver:

Jeg bruger REMA1000 bleer. 50stk for 50,-! De er tynde, suger godt og holder også på en god omgang bummelum, sidder godt og er både svane mærket og astma/allergi mærket!

Hvis jeg ser Libero på tilbud køber jeg også disse.

okay

ja libero er nu også en god ble men syntes bare de virker lidt tykke i det, men det er måske bare mig, syntes i hvert fald str. 1 var tyk

Anmeld

23. november 2011

sandratobias

Aldi eller libero..  

Anmeld

23. november 2011

Krussedulle

Vi bruger også rema bleer og har gjort det til begge drengene.,

Anmeld

23. november 2011

Dianaaa

Toshiba skriver:

jeg bruger dem fra Aldi

Har brugt både Pampers - Libero - Rema1000 - Fakta

Men kun dem fra Aldi skider hun aldrig igennem

har også kun hørt godt om aldi bleer , nogen siger de er gode som dag bleer men knakt så gode om natten, men det er jo stadig forskelligt fra barn til barn jo

Anmeld

23. november 2011

Toshiba

Dianaaa skriver:

har også kun hørt godt om aldi bleer , nogen siger de er gode som dag bleer men knakt så gode om natten, men det er jo stadig forskelligt fra barn til barn jo

De er super til min pige både til nat og dag..

Min dreng brugte i sin tid også dem...

Det er bare SUPER belastende man så IKKE har en Aldi hvor man bor  men så får jeg enten mine forældre til at købe med til mig når de kommer - eller køber når vi er ved dem - for DE bleer skal hun have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.