Vil han fri til mig eller hvad sker der..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

DitteFisk

isabellamor skriver:

Lige en update..

der er ikke sket noget på frierfronten så der er ikke udsigt til noget som helst.. og i dag spurgte jeg ham hvornår han havde tænkt sig at fri til mig.. og at jeg faktisk havde regnet lidt med det i år... 

men ja. det sker sgu nok ikke før jeg får grå hår..

Årh, øv, nu fik du lige håbene op der.. godt med update.

Nogen bestemt årsag til at du regnede med det i år? Kan man godt regne med sådan noget, spørger jeg så lige? ;D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Isabella_mor

Gigl skriver:

Nogen bestemt årsag til at du regnede med det i år? Kan man godt regne med sådan noget, spørger jeg så lige? ;D

ja det syntes jeg godt man kan, eller hvertfald håbe lidt ekstra på det, nu har vi jo været sammen i 5 år...

og vi har barn sammen osv..

Anmeld

26. december 2011

Isabella_mor

Gigl skriver:

ja det syntes jeg godt man kan, eller hvertfald håbe lidt ekstra på det, nu har vi jo været sammen i 5 år...

Anmeld

26. december 2011

DitteFisk

isabellamor skriver:

Jamen så good luck næste år mon ikke det kommer. 

Btw, så må kvinder traditionelt fri d. 29. februar som jo kommer snarligt ;D og kan ikke huske hvordan det er, men det er noget med at hvis han siger nej, så skylder han dig 10 skindhandsker eller sådan noget

Anmeld

26. december 2011

Isabella_mor

Gigl skriver:

Jamen så good luck næste år mon ikke det kommer. 

Btw, så må kvinder traditionelt fri d. 29. februar som jo kommer snarligt ;D og kan ikke huske hvordan det er, men det er noget med at hvis han siger nej, så skylder han dig 10 skindhandsker eller sådan noget

rent faktisk er det den 24 februar. men ja det må vi ellers skal vi have en masse silkehandsker eller sådan noget hvis der bliver sagt nej..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.