jeg har simeplthen den underligste fornemmelse i maven...
jeg har fødselsdasg snart.. og der forventer jeg ikke noget. jeg har inviteret nogle venner og familie på kaffe.. det er det.
den 15 december har min kæreste og jeg så årsdag.. 5 år..
her for et par dage siden siger han så til mig at de havde fået tilbudt at komme ud og spille en koncert den 15.. og jeg bliver sådan lidt.. Hvorfor i alverden skal i ud og spille på vores års dag, betyder den dag slet ikke noget for dig, agtigt.. og han nærmest spørger mig om det er ok eller hvordan.. det er skønt at han spørger fordi han ikke vil lave en aftale uden at jeg er med indeover da der tit har været ting han har glemt og så har vi kommet til at lave dobbelt aftaler..
syntes det er lidt underligt det hele.. men de skal så ikke ud og spille alligevel fordi nu har jeg jo sagt at jeg gerne vil være sammen med ham den dag og at HAN skal sørge for at finde ud af hvad vi skal og sørge for barnepige osv.. fordi at det ALTID er mig der sørger for den slags.. så jeg vil gerne slippe for at skulle planlægge osv..
sidste år planlagde jeg en tur ud og spise og i det kongelige teater til ballet.. så jeg vil gerne "inviteres ud" uden at jeg ved hvad vi skal, nok bare ønsketænkning. fordi jeg aldrig har prøvet det før..
så taler jeg i telefon med min far.. og jeg kender min far, han er en klaphat til at holde på overraskelser, han har altid røvet mine jule og fødselsdagsgaver.. (og jeg er selv lidt sådan) men han siger så i telefonen der idag.
"Nå fie, Skal vi snart til bryllup?" og jeg svarede ham så.." hos hvem?" "Ja JER" siger han..
"næh, det tror jeg da ikke, for morten har ikke været på knæ eller noget, han siger at det der bryllupsnoget det gider han ikke."
og så kunne jeg høre min fars kæreste i baggrunden "hun siger det da selv hvis det er vi skal til bryllup"
og jeg står sådan lidt
a hva??!!
Så det bliver da spændene om min kæreste har spurgt min far eller hvad der er sket, eller hvad der sker. jeg har jo mange gange ytret at det er noget jeg godt kunne tænke mig. og når jeg nævner det for nogle der er tæt på mig, så bliver de så hemmelighedsfulde...!! somom de ved noget jeg ikke ved..