Vil han fri til mig eller hvad sker der..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Mother-love

Uhhhh hvor spændende. Detkunne godt lyde som om han vil fri til dig.. Men uhhh det er også farligt hvis han ikke gør det for du vil nok blive så skuffet hvis han ikke gør det... Men håber da han gør, krydser fingre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Isabella_mor

michelledam skriver:

Uhhhh hvor spændende. Detkunne godt lyde som om han vil fri til dig.. Men uhhh det er også farligt hvis han ikke gør det for du vil nok blive så skuffet hvis han ikke gør det... Men håber da han gør, krydser fingre

ja den er jo lidt fifty fifty.. nu må vi se... 

jeg havde bare brug for at lufte mine tanker med jer herinde.. 

Anmeld

22. november 2011

lilledittemor

isabellamor skriver:

ja jeg tænker nemlig også de samme ting, men jeg tænker også det andet.. men ja jeg burde nok bare lægge tankerne på hylden for ikke at blive skuffet.

Man kan bare ikke slå tanken ud af hovedet når den først er der - det er forfærdeligt

Men alligevel

Anmeld

22. november 2011

Amalie Laursen

Det lyder riget sødt hvis han har tænkt sig at fri til dig!!!:-)Det håber jeg han gør!Mig og min kæreste blev forlovet for 1 måned siden og vi har været sammen i 7 år :-D han kom så helt uventet men rigtig romantisk med flot hjemmelavet mad , en tur i biografen og en lille sang da han spiller guitar og synger bare for sjovt , også med en masse kys osv. Krydser fingre for dug!!

Anmeld

22. november 2011

Isabella_mor

Amalie Laursen skriver:

Det lyder riget sødt hvis han har tænkt sig at fri til dig!!!:-)Det håber jeg han gør!Mig og min kæreste blev forlovet for 1 måned siden og vi har været sammen i 7 år :-D han kom så helt uventet men rigtig romantisk med flot hjemmelavet mad , en tur i biografen og en lille sang da han spiller guitar og synger bare for sjovt , også med en masse kys osv. Krydser fingre for dug!!

Anmeld

22. november 2011

-Sigrid-

Det lyder da sådan  

Og hvor er din far ... små-træls ... for at have "sladret"? 

Anmeld

22. november 2011

Isabella_mor

-Sigrid- skriver:

Det lyder da sådan  

Og hvor er din far ... små-træls ... for at have "sladret"? 

ja hvis det altså er så vel... 

det kan også være det var en hentydning fra ham., fordi nu har vi jo været sammen i snart 5 år.. men ja jeg ved det virkelig ikke

Anmeld

22. november 2011

Wimmie

isabellamor skriver:

jeg har simeplthen den underligste fornemmelse i maven...

jeg har fødselsdasg snart.. og der forventer jeg ikke noget. jeg har inviteret nogle venner og familie på kaffe.. det er det.

den 15 december har min kæreste og jeg så årsdag.. 5 år.. 

her for et par dage siden siger han så til mig at de havde fået tilbudt at komme ud og spille en koncert den 15.. og jeg bliver sådan lidt.. Hvorfor i alverden skal i ud og spille på vores års dag, betyder den dag slet ikke noget for dig, agtigt.. og han nærmest spørger mig om det er ok eller hvordan.. det er skønt at han spørger fordi han ikke vil lave en aftale uden at jeg er med indeover da der tit har været ting han har glemt og så har vi kommet til at lave dobbelt aftaler..

syntes det er lidt underligt det hele.. men de skal så ikke ud og spille alligevel fordi nu har jeg jo sagt at jeg gerne vil være sammen med ham den dag og at HAN skal sørge for at finde ud af hvad vi skal og sørge for barnepige osv.. fordi at det ALTID er mig der sørger for den slags.. så jeg vil gerne slippe for at skulle planlægge osv.. 

sidste år planlagde jeg en tur ud og spise og i det kongelige teater til ballet.. så jeg vil gerne "inviteres ud" uden at jeg ved hvad vi skal, nok bare ønsketænkning. fordi jeg aldrig har prøvet det før..

så taler jeg i telefon med min far.. og jeg kender min far, han er en klaphat til at holde på overraskelser, han har altid røvet mine jule og fødselsdagsgaver.. (og jeg er selv lidt sådan) men han siger så i telefonen der idag.

"Nå fie, Skal vi snart til bryllup?"  og jeg svarede ham så.." hos hvem?" "Ja JER" siger han..

"næh, det tror jeg da ikke, for morten har ikke været på knæ eller noget, han siger at det der bryllupsnoget det gider han ikke." 

og så kunne jeg høre min fars kæreste i baggrunden "hun siger det da selv hvis det er vi skal til bryllup" 

og jeg står sådan lidt  a hva??!!

Så det bliver da spændene om min kæreste har spurgt min far eller hvad der er sket, eller hvad der sker. jeg har jo mange gange ytret at det er noget jeg godt kunne tænke mig. og når jeg nævner det for nogle der er tæt på mig, så bliver de så hemmelighedsfulde...!! somom de ved noget jeg ikke ved.. 

Uhhh, spændende 

Hvor er der pludselig lang tid til den 15. 

Glæder mig til at høre nærmere og håber virkelig det er dét der skal ske 

Anmeld

22. november 2011

Clisolka

Uhhh spændende, spændende!! Ja, husk lige at komme med en opdatering 

Anmeld

26. december 2011

Isabella_mor

Lige en update..

der er ikke sket noget på frierfronten så der er ikke udsigt til noget som helst.. og i dag spurgte jeg ham hvornår han havde tænkt sig at fri til mig.. og at jeg faktisk havde regnet lidt med det i år... 

men ja. det sker sgu nok ikke før jeg får grå hår..

plus at vi var syge den dag vi havde årsdag, så jeg har endnu ikke prøvet at blive inviteret ud... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.