Vil han fri til mig eller hvad sker der..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Troldemommi

sådan en far har jeg også hahaha

men

Jeg tror han frier til dig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Isabella_mor

Laulund87 skriver:

Haha håber ikke du besvimer! Men lad os håbe han tager fusen på dig og har taget hintet til sig

jeg tror sgu jeg besvimer hvis det sker

Anmeld

22. november 2011

lio

Ihh... hvor spændende.....

Anmeld

22. november 2011

Isabella_mor

rikkeregnbue skriver:

Åhhh mon ikke der er et eller andet igang. Jeg synes i hvert fald at det lyder meget sådan, men nu må vi se!

for at du ikke bliver skuffet

haha tak  

jeg er sådan lidt 50/50

Anmeld

22. november 2011

Isabella_mor

Monica P skriver:

sådan en far har jeg også hahaha

men

Jeg tror han frier til dig :-)

haha fædre altså..! 

tror du... 

jeg har det sådan... at jeg ikke helt tror på det faktisk.

Anmeld

22. november 2011

Isabella_mor

Qoco skriver:

Ihh... hvor spændende.....

ja.. det bliver da smadder spændende..

but i don't want to get my hopes to high.. 

Anmeld

22. november 2011

lio

isabellamor skriver:

Nej, det vil være sy ærgeligt. men du skriver lige når det er... det er jo spændende...

Anmeld

22. november 2011

lio

isabellamor skriver:

Nej, det vil være sy ærgeligt. men du skriver lige når det er... det er jo spændende...

Anmeld

22. november 2011

lilledittemor

Nu kender jeg jo ikke din kæreste eller din far, men det kunne måske godt lyde som om at han har gang i noget - og så alligevel ikke.

Tror du ikke sin fars kæreste ville have reageret anderledes end som hun gjorde - hvis hun vidste at han ville fri? jeg tror mere han bare ville have fået et dræberblik (: men igen, jeg kender dem jo ikke.

Men for din skyld håber jeg da at det er nu det sker (:

Men lad vær med at sæt forventningerne for højt - personligt hader jeg mig selv for at have "lugtet lunten" da min kæreste skulle fri.. det tog meget af oplevelsen ): selvom der var intet han kunne have gjort anderledes, så har lidt ondt af ham..

Anmeld

22. november 2011

Isabella_mor

Ditte_Marie skriver:

Nu kender jeg jo ikke din kæreste eller din far, men det kunne måske godt lyde som om at han har gang i noget - og så alligevel ikke.

Tror du ikke sin fars kæreste ville have reageret anderledes end som hun gjorde - hvis hun vidste at han ville fri? jeg tror mere han bare ville have fået et dræberblik (: men igen, jeg kender dem jo ikke.

Men for din skyld håber jeg da at det er nu det sker (:

Men lad vær med at sæt forventningerne for højt - personligt hader jeg mig selv for at have "lugtet lunten" da min kæreste skulle fri.. det tog meget af oplevelsen ): selvom der var intet han kunne have gjort anderledes, så har lidt ondt af ham..

ja jeg tænker nemlig også de samme ting, men jeg tænker også det andet.. men ja jeg burde nok bare lægge tankerne på hylden for ikke at blive skuffet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.