Nu har det undret mig længe nok....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Nessie

Frk.S skriver:

Helt enig!

Det er nemlig også det jeg har set. Når det er flere måneder er der temmelig sikkert ikke tale om at det er cement der skal tørre.

Bliver sgu lidt forarget over at folk er så smålige (håber ikke jeg støder nogen).

Lad da postbuddet have det lidt nemmere på sin arbejdsdag - indtil reglen officielt træder i kraft, og h*n med garanti bare får lagt flere husstande på sin rute!

Jeg er såmænd ikke selv stor fan at PostDK, jeg synes deres priser er fuldstændigt latterlige - de stiger og stiger - og servicen bliver ikke bedre.
MEN det er jo ikke det kære postbud's skyld!!

(^ man kommer jo helt i julehumør af de jule-smileys )

Nej, jeg synes heller ikke at deres priser og servicen hænger sammen længere. Men det enkelte postbud er jo bare en ansat der skal passe sit arbejde, og vi vil jo allesammen godt have gode arbejdsvilkår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Stumpen

Jeg tror det er fordi at folk vil have postbudet til at bruge den gamle postkasse eller brevsprække indtil den 31.12.

Jeg vil sige at jeg synes også deres priser er  helt overskruet, men samtidig synes jeg altså det er fair nok at de ikke skal rende op og ned af trapper osv. Dette er langt mere effektivt og mindre nedslidende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.