Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mussen2 skriver: Thi hi en hel cm kalk, kan lige se det for mig, men hvirdan ved du det? Jeg har i dag kørt 3x 60 graders vask med special rense middel. Derudover 3 omgange også 60 grader med citronsyre og er nu i gang med sidste gang uden noget. Desuden har sæbeskuffen fået engang wanish, som jeg KUN bruger i nødstilfølde( det stads er jo livsfarligt, Så stærk er det). Så nu er jeg spændt på at tage den i brug i morgen. Gør du ellers noget anderledes nu? For at undgå det?
Thi hi en hel cm kalk, kan lige se det for mig, men hvirdan ved du det? Jeg har i dag kørt 3x 60 graders vask med special rense middel. Derudover 3 omgange også 60 grader med citronsyre og er nu i gang med sidste gang uden noget. Desuden har sæbeskuffen fået engang wanish, som jeg KUN bruger i nødstilfølde( det stads er jo livsfarligt, Så stærk er det). Så nu er jeg spændt på at tage den i brug i morgen. Gør du ellers noget anderledes nu? For at undgå det?
jeg kunne se kalklaget inde/nede bag gummiringen og har brugt en kniv til at føre en klud rundt dernede. dækket af virkelig noget ulækkert sort klistret stads ad!
som sagt kører den oftere, jeg vasker oftere på 60 og 90 hvor det før udelukkende var på 40 og så putter jeg jævnligt noget rens el eddike i.
når jeg har vasket hundetæpper kører jeg et skylleprogram efterfølgende.
Moms
kører du en kogevask indimellem. altså 90-95 grader..??
isabellamor skriver: kører du en kogevask indimellem. altså 90-95 grader..??
ja det gør jeg nu - aldrig før
Moms skriver: ja det gør jeg nu - aldrig før Moms
i elgiganten kan du købe sådan en dåse med afkalker fra eletrolux.. det bruger du ca hver 6 måned, og så skulle det måske afhjælpe dit kalkproblem...
isabellamor skriver: i elgiganten kan du købe sådan en dåse med afkalker fra eletrolux.. det bruger du ca hver 6 måned, og så skulle det måske afhjælpe dit kalkproblem...
tak for tippet -
mit problem er ivirkeligheden ikke kalkaflejringer - ikke længere ihvertfald - for vi har meget blødt vand, men jeg har overtaget vaskemaskinen fra nogle andre og mit problem var lugt, når den ikke havde været brugt nogle dage. Nu tror jeg endelig jeg har fået bugt med kalken og den lugter ikke mere.
Men måske kan andre bruge dit tip
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128