Ih altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

bullerbassen

Freismor skriver:

jaaa ved ik hvad det ligner :/ syntes nu ellers meget godt om hende til at starte med - sådan da, men da hun fortalte hun ville flytte og så de 2 afsnit der, blev jeg en kende skuffet... men ok, udsenderne, gør jo måske os en del for at skære og klippe i det så man jo desværre kun får det halve at se

Mit indtryk af hende har egenlig også været ok lige indtil aftens program ... Der røg der lidt point.

Syntes ikke det så særligt tiltalende ud - og var nok blevt skuffet hvis det var mig der skulle hjælpe hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

bullerbassen

ønskebarn74 skriver:

Er det hende der har lille Remi??

jeps

Anmeld

20. november 2011

twinny

Jamen altså...

Det er så griner det afsnit, hvor hun hele tiden snakker om hun skal tabe sig og slankekur... Også filmer de bare den ene cola flaske efter den anden.. og bagefter en masse cigaretter...

Der var jeg flad af grin... Det er godt nok en god slankekur..

Anmeld

20. november 2011

freiasmor

bullerbassen skriver:

Mit indtryk af hende har egenlig også været ok lige indtil aftens program ... Der røg der lidt point.

Syntes ikke det så særligt tiltalende ud - og var nok blevt skuffet hvis det var mig der skulle hjælpe hende

Det tror jeg bestemt os at stedfaren gjorde, men må os sige at jeg tror da ikke han har tiet stille med det.. det håber jeg da i hvertfald ikke, for hun skal da have sådan noget at vide

Anmeld

20. november 2011

bullerbassen

twinny skriver:

Jamen altså...

Det er så griner det afsnit, hvor hun hele tiden snakker om hun skal tabe sig og slankekur... Også filmer de bare den ene cola flaske efter den anden.. og bagefter en masse cigaretter...

Der var jeg flad af grin... Det er godt nok en god slankekur..

hi hi måske det er vejen frem en smøg og ½ l cola

Anmeld

20. november 2011

ønskebørn74

bullerbassen skriver:

jeps

Var ved at dø af grin over at hun ikke fattede at den halvgamle tyrker hun rendte på i ferien, ikke kom til tiden fordi han ventede på at hans kone sov... GG...

Anmeld

20. november 2011

bullerbassen

Freismor skriver:

Det tror jeg bestemt os at stedfaren gjorde, men må os sige at jeg tror da ikke han har tiet stille med det.. det håber jeg da i hvertfald ikke, for hun skal da have sådan noget at vide

Det må man da håbe, for syntes da godt nok det var en andelse grovt

Anmeld

20. november 2011

bullerbassen

ønskebarn74 skriver:

Var ved at dø af grin over at hun ikke fattede at den halvgamle tyrker hun rendte på i ferien, ikke kom til tiden fordi han ventede på at hans kone sov... GG...

LOL

Anmeld

20. november 2011

twinny

bullerbassen skriver:

Haha.. det var ikk kun en halv liter... nok nærmere 3..

Men det fungere åbenbart ikk så godt for hende..

Anmeld

20. november 2011

ønskebørn74

bullerbassen skriver:

Ja, hvis det er det eneste man indtager... Men mindes noget om krydderboller med tandsmør...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.