Ih altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Ingen kommentar 

ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Janni.

rikkeregnbue skriver:

Ej hvor sjovt  Ja, det er en meget stille og rolig by men jeg følte mig slet ikke tilpas der  Der var for lidt at lave for mig

Jeg flygtede også derfra efter kort tid ha ha 

Anmeld

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

bullerbassen skriver:

SUMPE sumpe

Det er bare typisk. Jeg har også fundet en film i tv som jeg fatkisk synes er ret god, meeeeeeeeeen jeg skal da også liiiige ind og tjekke her!

Anmeld

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Janni. skriver:

Jeg flygtede også derfra efter kort tid ha ha 

Det forstår jeg godt!  Jeg boede der i 2 år udelukkende pga. min mor fordi hendes daværende (hedder det sådan) boede der og de gerne ville flytte sammen osv.

Jeg var lykkelig for, at komme derfra! Folkene i skolen var heller ikke så søde mod mig

Anmeld

20. november 2011

bullerbassen

rikkeregnbue skriver:

Det er bare typisk. Jeg har også fundet en film i tv som jeg fatkisk synes er ret god, meeeeeeeeeen jeg skal da også liiiige ind og tjekke her!

uh ha det lyder velkendt  er der film idag ??? syntes det er sjældent

Anmeld

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

bullerbassen skriver:

uh ha det lyder velkendt  er der film idag ??? syntes det er sjældent

Hehe. Tja  Ser Good Luck Chuck på tv3

Anmeld

20. november 2011

freiasmor

uuuh jeg overvejede selv igår at lave et indlæg ang. flytningen.. sad og blev lidt harm over at hun bare står og glor mens veninden og venindes kæreste laver alt - ja der er børn med i billedet, men derfor kan man jo sagtens lave noget ! og kan nu godt forstå at stedfaren er lidt skuffet over at hun slet ikke hjælper til når de først er i varmdrup(undskyld hvis det ikke er staves ordentligt).. men åha.. håber da hun har fået det at vide senere hen

Anmeld

20. november 2011

bullerbassen

Freismor skriver:

uuuh jeg overvejede selv igår at lave et indlæg ang. flytningen.. sad og blev lidt harm over at hun bare står og glor mens veninden og venindes kæreste laver alt - ja der er børn med i billedet, men derfor kan man jo sagtens lave noget ! og kan nu godt forstå at stedfaren er lidt skuffet over at hun slet ikke hjælper til når de først er i varmdrup(undskyld hvis det ikke er staves ordentligt).. men åha.. håber da hun har fået det at vide senere hen

Lige mine tanker - selv skifte Remi måtte veninden gøre - ej altså

Anmeld

20. november 2011

freiasmor

bullerbassen skriver:

Lige mine tanker - selv skifte Remi måtte veninden gøre - ej altså

jaaa ved ik hvad det ligner :/ syntes nu ellers meget godt om hende til at starte med - sådan da, men da hun fortalte hun ville flytte og så de 2 afsnit der, blev jeg en kende skuffet... men ok, udsenderne, gør jo måske os en del for at skære og klippe i det så man jo desværre kun får det halve at se

Anmeld

20. november 2011

ønskebørn74

bullerbassen skriver:

Sidder og ser genudsendelsen af DUM fra i torsdags.

Plejer ikke at kommentere udsendelsen men men hvad sker der lige for Natasja med den flytning

Syntes hele tiden hun står og siger hun er bagud samt tidsplanen er smuttet, men hun STÅR ski da stille hele tiden.... mens alle de andre render rundt

OMG

Er det hende der har lille Remi??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.