Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Janni. skriver: Kender en del af den slags mennesker
Kender en del af den slags mennesker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bullerbassen skriver: er den en lille stille by ???
er den en lille stille by ???
Synes det var da jeg boede dér trods en ret dårlig omgangskreds. En af grundene til at jeg flyttede derfra.
Ellers var jeg endt ud i noget skidt, det er jeg ret sikker på
Janni. skriver: Jo det er hende. Vamdrup er en ret stille by, jeg har også boet dér
Jo det er hende.
Vamdrup er en ret stille by, jeg har også boet dér
Ej hvor sjovt Ja, det er en meget stille og rolig by men jeg følte mig slet ikke tilpas der Der var for lidt at lave for mig
Ej men for filan den kvinde der.. Altså det er jo ikke kun ift til flytningen hun er helt utrolig.. Se hende dengang på ferien med farmor i byen? Hun er bare.. Suk.. Har ikke ord for det, men god griner for mig og kæresten herhjemme
bullerbassen skriver: Hi hi ved faktisk ikke lige hvor hun skulle flyttet hen men i jylland et sted mener jeg ... Fjernsynet kører i baggrunden mens jeg lurer herinde
Hi hi ved faktisk ikke lige hvor hun skulle flyttet hen men i jylland et sted mener jeg ... Fjernsynet kører i baggrunden mens jeg lurer herinde
Hehe, kender det godt
Janni. skriver: Synes det var da jeg boede dér trods en ret dårlig omgangskreds. En af grundene til at jeg flyttede derfra. Ellers var jeg endt ud i noget skidt, det er jeg ret sikker på
Det er der alle bøllerne gemmer sig
babyboy2012 skriver: jeg har ikke andet at sige om hende end SUK! Hun er noget af det mest dovne menneske jeg nogensinde har set, og så er hun én stor undskyldning. Simpelthen så sørgeligt !
jeg har ikke andet at sige om hende end SUK!
Hun er noget af det mest dovne menneske jeg nogensinde har set, og så er hun én stor undskyldning. Simpelthen så sørgeligt !
mkb123 skriver: Ej men for filan den kvinde der.. Altså det er jo ikke kun ift til flytningen hun er helt utrolig.. Se hende dengang på ferien med farmor i byen? Hun er bare.. Suk.. Har ikke ord for det, men god griner for mig og kæresten herhjemme
hi hi ja sørgeligt men sandt...
rikkeregnbue skriver: Hehe, kender det godt
SUMPE sumpe
bullerbassen skriver: Det er der alle bøllerne gemmer sig
Ingen kommentar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128