Ih altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.133 visninger
41 svar
0 synes godt om
20. november 2011

bullerbassen

Sidder og ser genudsendelsen af DUM fra i torsdags.

Plejer ikke at kommentere udsendelsen men men hvad sker der lige for Natasja med den flytning

Syntes hele tiden hun står og siger hun er bagud samt tidsplanen er smuttet, men hun STÅR ski da stille hele tiden.... mens alle de andre render rundt

OMG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Janni.

Hi hi ja, det smågrinte jeg også af. 

Anmeld

20. november 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Hi hi ja, det smågrinte jeg også af. 

hi hi sad da lige og fik lidt ondt af de hjælper.

Hun står med en smøg mens de render rundt - og nu skulle veninden gøre rent også

Anmeld

20. november 2011

Bassemor<3

jeg har ikke andet at sige om hende end SUK! 

Hun er noget af det mest dovne menneske jeg nogensinde har set, og så er hun én stor undskyldning. Simpelthen så sørgeligt ! 

Anmeld

20. november 2011

bullerbassen

babyboy2012 skriver:

jeg har ikke andet at sige om hende end SUK! 

Hun er noget af det mest dovne menneske jeg nogensinde har set, og så er hun én stor undskyldning. Simpelthen så sørgeligt ! 

Ja syntes ski også det er en smule sørgeligt

Hun er da ikke den mest aktive lige i dette program

Anmeld

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Og så må jeg lige hilse og sige jeg synes det er en VILDT trist by hun er flyttet til  Been there, lived there, never going back!

Og nu sidder jeg og små griner lidt af mig selv, for er slet ikke sikker på at det er hende. - Det er hende der er flyttet til Vamdrup ikke?

Anmeld

20. november 2011

Janni.

rikkeregnbue skriver:

Og så må jeg lige hilse og sige jeg synes det er en VILDT trist by hun er flyttet til  Been there, lived there, never going back!

Og nu sidder jeg og små griner lidt af mig selv, for er slet ikke sikker på at det er hende. - Det er hende der er flyttet til Vamdrup ikke?

Jo det er hende. 

Vamdrup er en ret stille by, jeg har også boet dér 

Anmeld

20. november 2011

bullerbassen

rikkeregnbue skriver:

Hi hi ved faktisk ikke lige hvor hun skulle flyttet hen men i jylland et sted mener jeg ... Fjernsynet kører i baggrunden mens jeg lurer herinde

Anmeld

20. november 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

hi hi sad da lige og fik lidt ondt af de hjælper.

Hun står med en smøg mens de render rundt - og nu skulle veninden gøre rent også

Kender en del af den slags mennesker 

Anmeld

20. november 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Jo det er hende. 

Vamdrup er en ret stille by, jeg har også boet dér 

er den en lille stille by ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.