Hvad laver du på en Søndag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Mira0911

ano14316 skriver:

de er faktisk ret nemme at lave selv..

2 dl sukker
1 dl vand
200 g mandler

Det hele på panden, så på et tidspunkt bliver det helt tørt, men så skal man bare fortsætte til det smelter igen. og så op på bagepapir til de køler af

Okey, det må jeg prøve en dag... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Mira0911 skriver:

Ups... Håber den overlever... 

Troede faktisk ikke mobiler kunne overleve sådan en tur? 

kender til et par stykker der har fået reddet deres mobil med føntørre, så har givet det en chance...

Al dug er faktisk forsvundet, men nu har den også snart været under behandling de sidste 50 min - hvor den bliver vent af og til...

Manden lå flad af grin og jeg kunne heller ikke holde masken. Sket er jo sket og længere er den ikke...

Må nok hellere bage en ups kage til pia chef og tage med i morgen, ved at hun lige har været ude og bruge 80.000 kr på små bærbare til os alle - til arbejds brug i lastbiler, så vi kan modtage ture mm via dem.

Anmeld

20. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Mira0911 skriver:

Ups... Håber den overlever... 

Troede faktisk ikke mobiler kunne overleve sådan en tur? 

kender til et par stykker der har fået reddet deres mobil med føntørre, så har givet det en chance...

Al dug er faktisk forsvundet, men nu har den også snart været under behandling de sidste 50 min - hvor den bliver vent af og til...

Manden lå flad af grin og jeg kunne heller ikke holde masken. Sket er jo sket og længere er den ikke...

Må nok hellere bage en ups kage til pia chef og tage med i morgen, ved at hun lige har været ude og bruge 80.000 kr på små bærbare til os alle - til arbejds brug i lastbiler, så vi kan modtage ture mm via dem.

Anmeld

20. november 2011

Ayasmor

Jeg har siddet og modelleret fondant penisser og øvet mig på medicinregning som jeg skal til prøve i imorgen

Anmeld

20. november 2011

4kløver

Har været en lille aften tur på FG da jeg har blødt hele dagen. Alt så godt ud og jeg er åben 1. Og så er det i morgen at han får sidste chance for at vende sig eller så hedder det ks.
Jm sagde at han stadig sad op.

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

Jeg så Simon og Malou, nu stener jeg bare lidt baby og overvejer at gå i seng.

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

Og så har jeg lavet marengs/kyskager. Mums, de smager godt.

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

Ayasmor skriver:

Jeg har siddet og modelleret fondant penisser og øvet mig på medicinregning som jeg skal til prøve i imorgen

Hehe... Lyder spændende... Krydser for i morgen... 

Hvordan går det med dit net? 

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

Benjamins'mor skriver:

Og så har jeg lavet marengs/kyskager. Mums, de smager godt.

Mmm.... 

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

4kløver skriver:

Har været en lille aften tur på FG da jeg har blødt hele dagen. Alt så godt ud og jeg er åben 1. Og så er det i morgen at han får sidste chance for at vende sig eller så hedder det ks.
Jm sagde at han stadig sad op.

Håber det lykkes at få ham vendt... Godt at alt så fint ud... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.