Hvad laver du på en Søndag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Mira0911

ano14316 skriver:

har lavet brændte mandler og sidder ved computeren

Blev de gode? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

Ja sådan noget er desværre nødvendigt... Ja her i weekenden var det den store tur på losseren.... Og jeg kan stadig finde end masse... 

Ja, men her er det bare lidt voldsomt, fordi det jo er ting vi normalt ville have fremme som må gemmes væk til vi en dag er flyttet. Hvis det så bare var noget til udsmidning . Det er der ikke så meget af.

Men det går nok, det er bare noget vi lige skal vende os til tror jeg. Altså at gå i kælderen efter noget, hvis vi mangler det. Det bliver nok et års tid, hvis det går ok med bebs i lejligheden ud over det. Ellers forhåbentlig før. 

I bor jo også i hus ik? Så får man jo samlet meget sammen hurtigt. 

Anmeld

20. november 2011

Isabeau

Mira0911 skriver:

Rigtig god bedring til dig...  Håber det snart er over og at lægen kan komme med en forklaring... 

Håber jeg oz - frygter lungebetændelse, men kan han så gøre noget ved det, når jeg er gravid i uge 39??

Anmeld

20. november 2011

Camulla

Isabeau skriver:

Ligger i sengen med Baby.dk og Facebook.dk - syg som ind i h.! Hoster noget så frygtelig, jeg slet ikke kan ligge ned, så har lige bedt manden hente varm the med honning til mig - og en astmaspray. Har gået med den her hoste i snart 14 dage, så nu må der skrappe midler i brug!!

Imorgen må jeg så høre hvad lægen siger?

Lyder præcis som jeg... Tror det er kold lungebetændelse jeg har anskaffet mig  og kan bare ikke komme af med det. Har så meget besvær med at sove... Kan ikke få luft når jeg ligger ned og kan ikke sidde op pga. bækkenløsning. Great, siger jeg bare! Jeg  snart, kan virkelig ikke holde det ud længere...

Men mange er vist ramt i øjeblikket...

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Ja, jeg har overgivet mig til dynen her i weekenden med en dum forkølelse - og feber  Lige nu surfer jeg mellem baby og facebook - med tv3 i baggrunden 

Ja den feber og forkølelse døjer jeg også med... 

God bedring til dig... 

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Håber jeg oz - frygter lungebetændelse, men kan han så gøre noget ved det, når jeg er gravid i uge 39??

ja det er jo et godt spørgsmål!? Det ved jeg så ikke noget om... 

Anmeld

20. november 2011

jydeinden

jeg tænker så det brager.. og prver at lade være med selv samme. 

Anmeld

20. november 2011

ano14316

Mira0911 skriver:

Blev de gode? 

yep.. sidder her og smasker..

Anmeld

20. november 2011

Isabeau

Camulla skriver:

Lyder præcis som jeg... Tror det er kold lungebetændelse jeg har anskaffet mig  og kan bare ikke komme af med det. Har så meget besvær med at sove... Kan ikke få luft når jeg ligger ned og kan ikke sidde op pga. bækkenløsning. Great, siger jeg bare! Jeg  snart, kan virkelig ikke holde det ud længere...

Men mange er vist ramt i øjeblikket...

Oz her - kan kun sidde ret op. Hiver efter vejret simpelthen! Ikke engang puder i ryggen, så man ku' ligge en smule, virker

God bedring til dig

Anmeld

20. november 2011

Isabeau

Mira0911 skriver:

ja det er jo et godt spørgsmål!? Det ved jeg så ikke noget om... 

Må jeg høre imorgen... God fornøjelse med din film

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.