Hvad laver du på en Søndag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja, men her er det bare lidt voldsomt, fordi det jo er ting vi normalt ville have fremme som må gemmes væk til vi en dag er flyttet. Hvis det så bare var noget til udsmidning . Det er der ikke så meget af.

Men det går nok, det er bare noget vi lige skal vende os til tror jeg. Altså at gå i kælderen efter noget, hvis vi mangler det. Det bliver nok et års tid, hvis det går ok med bebs i lejligheden ud over det. Ellers forhåbentlig før. 

I bor jo også i hus ik? Så får man jo samlet meget sammen hurtigt. 

Ja det kan jeg godt se... 

For mig føltes det som et hus vi bor i... Men det er en lejlighed på 105 kvm... Min underbo er en som jeg gik i klasse med i folkeskolen... Deres lejlighed er lidt større end vores... 

Vi bor i en gammel brugs som er lavet om til 2 store lejligheder... plus der bygget en ekstra bygning til så der kunne være en 3. lejlighed... Ham ser vi ikke så meget til, han har ikke været hjemme i 2 mdr... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Må jeg høre imorgen... God fornøjelse med din film

Ja... 

Tak... meeen ikk så meget jeg får set... 

Er jo herinde... Hehe

Anmeld

20. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Mira0911 skriver:

Jeg må indrømme jeg sidder og små fniser af filmen der køre på tv2 lige nu... 

Simon og Malou ... 

venter på at enten mobil eller føntørren står af... De har været venner ude på badeværelset gulvet de sidste 25 min...

Ville hænge mit arbejdstøj op her til aften, så det kunne nå at tørre til i morgen middag, da jeg gør den grumme opdagelse at jeg har glemt min arbejds mobil i lårlommen...

Alt andet havde jeg fået ud af bukserne (skruetrækker, topnøgle, kuglepenne, ligther mm)

Må sige at den er blevet ren og den dufter dejlig, så hele badeværelset dufter af rent tøj...

Har afmonteret batteri - sim og hukommelse kort inden tørre turen den er i gang med... Det lader til at den måske er ved at helbredes, men aner det ikke..

Har skrevet til min chef, så hun kan have en ny parat til når jeg møder... Og fik blot en sjov sms retur; ai, men altså kender godt typen ha ha... håber den overlever ses i morgen...

Men burde ellers forlængst have ligget og sovet...

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

Mor til Frederic skriver:

venter på at enten mobil eller føntørren står af... De har været venner ude på badeværelset gulvet de sidste 25 min...

Ville hænge mit arbejdstøj op her til aften, så det kunne nå at tørre til i morgen middag, da jeg gør den grumme opdagelse at jeg har glemt min arbejds mobil i lårlommen...

Alt andet havde jeg fået ud af bukserne (skruetrækker, topnøgle, kuglepenne, ligther mm)

Må sige at den er blevet ren og den dufter dejlig, så hele badeværelset dufter af rent tøj...

Har afmonteret batteri - sim og hukommelse kort inden tørre turen den er i gang med... Det lader til at den måske er ved at helbredes, men aner det ikke..

Har skrevet til min chef, så hun kan have en ny parat til når jeg møder... Og fik blot en sjov sms retur; ai, men altså kender godt typen ha ha... håber den overlever ses i morgen...

Men burde ellers forlængst have ligget og sovet...

Ups... Håber den overlever... 

Troede faktisk ikke mobiler kunne overleve sådan en tur? 

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

ano14316 skriver:

yep.. sidder her og smasker..

Jeg er misundelig.. Elsker brændte mandler... 

Anmeld

20. november 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Ja den feber og forkølelse døjer jeg også med... 

God bedring til dig... 

God bedring til dig også - vi er nogle værre nogle 

Anmeld

20. november 2011

Janni.

Mira0911 skriver:

Altid noget at han har sovet begge veje... 

Vi havde ellers indlagt pauser, men da han sov så kørte vi videre. Så flyttede jeg bare lidt på ham i autostolen så han ikke blev stiv i kroppen. 

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Vi havde ellers indlagt pauser, men da han sov så kørte vi videre. Så flyttede jeg bare lidt på ham i autostolen så han ikke blev stiv i kroppen. 

Hvor fantastisk.... 

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

God bedring til dig også - vi er nogle værre nogle 

ja det er vi godt nok.... Og tak... 

Anmeld

20. november 2011

ano14316

Mira0911 skriver:

Jeg er misundelig.. Elsker brændte mandler... 

de er faktisk ret nemme at lave selv..

2 dl sukker
1 dl vand
200 g mandler

Det hele på panden, så på et tidspunkt bliver det helt tørt, men så skal man bare fortsætte til det smelter igen. og så op på bagepapir til de køler af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.