Hvad laver du på en Søndag aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Jeg sidder og ser Good Luck Chuck på tv3

Den kender jeg ikke... Er den god? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Janni.

Sidder og slapper af ved computeren. Er lige kommet hjem fra familie besøg på langeland. En køretur på lidt over 2 timer hver vej. 

Silas tog turen så pænt. Vi kan slet ikke mærke på ham at han har siddet så længe i autostolen. Han sov begge veje. 

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

twinny skriver:

Er tudefærdige over de drenge bare ikk vil som vi vil...

Sove vil de kun, hvis det er i armen... Man kan ikk engang tisse uden de skriger og vågner.. gud hvor er jeg træt a det hele lige nu..

Ej hvor er det altså bare noget øv... Føler virkelig med dig... 

Anmeld

20. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Den kender jeg ikke... Er den god? 

Tja, indtil videre synes jeg den har fanget mig godt nok  Den er lidt underlig og svær at få helt med da jeg ikke lige har set den fra start af

Anmeld

20. november 2011

roenlund

er igang med projekt du skal falde i søvn selv og det har taget to timer nu, men tror den er lige ved at være der

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Sidder og slapper af ved computeren. Er lige kommet hjem fra familie besøg på langeland. En køretur på lidt over 2 timer hver vej. 

Silas tog turen så pænt. Vi kan slet ikke mærke på ham at han har siddet så længe i autostolen. Han sov begge veje. 

Altid noget at han har sovet begge veje... 

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

roenlund skriver:

er igang med projekt du skal falde i søvn selv og det har taget to timer nu, men tror den er lige ved at være der

Dejligt den er ved at være der... 

Anmeld

20. november 2011

ano14316

har lavet brændte mandler og sidder ved computeren

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

Isabeau skriver:

Ligger i sengen med Baby.dk og Facebook.dk - syg som ind i h.! Hoster noget så frygtelig, jeg slet ikke kan ligge ned, så har lige bedt manden hente varm the med honning til mig - og en astmaspray. Har gået med den her hoste i snart 14 dage, så nu må der skrappe midler i brug!!

Imorgen må jeg så høre hvad lægen siger?

Rigtig god bedring til dig...  Håber det snart er over og at lægen kan komme med en forklaring... 

Anmeld

20. november 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Jeg må indrømme jeg sidder og små fniser af filmen der køre på tv2 lige nu... 

Simon og Malou ... 

Ja, jeg har overgivet mig til dynen her i weekenden med en dum forkølelse - og feber  Lige nu surfer jeg mellem baby og facebook - med tv3 i baggrunden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.