Anonym skriver:
Ja jeg læser og oplever dagligt at :
chokolade kalender er FY
Kage er FY
Sodavand er FY
Is er FY
Ja alt med sukker er FY FY FY
alt imens folk PROPPER deres børn med feks panodil - hvilke jeg ser som et større problem.
Alt med måde - det giver samtidig børnene et ok forhold til søde sager - dem der aldrig får KASTER sig over søde ting når de så får lejligheden....
Kender en der giver panodil "forbyggende"
øhhh hva helvede sker der for det????
Synes selv jeg har afslappet forhold til det. Daniel er ikke så gammel men han har da fået lov at smage feks danonino, synes dog ikke Han behøver smage for meget når han er så lille, feks er Han glad for så mange ting at jeg ikke ser grund til han får kage til dessert når han godt kan lide lidt frugt i stedet, Men med tiden er det ok, og Er jo forskel på hverdag, fest og weekend
Har dog været sur over svigerfar, har ladt ham smage is og ostelagkage uden at få lov, og specielt lagkagen, da jeg flere gange, meget bestemt sagde, at det skulle han ikke have.
Folk er forskellige, og vil ikke dømme. SAmtidig bliver jeg også sur hvis andre vil bestemme hvad jeg vil putte i min søn. Feks fik Jeg kommentarer over Daniel fik en danonino mens samme person gav sit barn, både slik, chips lige inden vi skulle spise. Der synes jeg bestemt det var upassende at have fået kommentaren om yoghurten tidligere på dagen.
Anmeld