Anonym skriver:
jo jo det gør de....
Jeg har aldrig givet min på 11 måneder panodil -
ved SLEMME smerter er det oki..
Men ved feber........
- DET er da netop dér man skal lade kroppen tage sin kamp om at blive rask og stærk....
Intet under børn er syge konstant - når feberen bare slås ned - nogle dage senere afsted i VS/BP/BH igen
LIGE klar til at tage nye virusser til sig 
WHAT!?

jeg er MUNDLAM! vil du virkelig lade dit barn ligge og lide med 39 i feber og have det rigtigt rigtigt skidt og ikk hjælpe det ???????
i min verden er det mishandling, og det samme som at lade sit barn ligge med brækket arm og så må det hele selv, det er akurat det samme du siger!!
min søn var syg igår, og havde over 39 i feber, og når jeg kan se på min søn han har det skidt og ondt og bare rigtigt skidt af sig selv, så kommer jeg med redningen panodil junior, et skud af det og ind og sove og når han så vågner og er frisk og glad kan jeg se at det er det bedste der kunne gøres , så bebse igen er glad!
tager du ikk også panodil når du har hovedpine??
tager du ikk pencilin hvis du har en enfiktion???
tager du ikk og tager du ikk, jeg vil VÆDE med du med hundrede procent garanti OGSÅ har taget en masse smertestillende selv for at få det bedere, ligesom når man sutter på bolcher for at komme af med en hoste eller ondt i halsen . .
puuhaaaa ja undskyld, men ud med det var jeg alså nød til

for synd det er det alså når dit barn ligger og vrider sig i øv i hele kroppen og du så bare sidder og glor til!
Anmeld