Anonym skriver:
Ja jeg læser og oplever dagligt at :
chokolade kalender er FY
Kage er FY
Sodavand er FY
Is er FY
Ja alt med sukker er FY FY FY
alt imens folk PROPPER deres børn med feks panodil - hvilke jeg ser som et større problem.
Alt med måde - det giver samtidig børnene et ok forhold til søde sager - dem der aldrig får KASTER sig over søde ting når de så får lejligheden....
Kender en der giver panodil "forbyggende"
øhhh hva helvede sker der for det????
Jeg vil sige det sådan at vi alle er forskellige og det ene behøves ikke at være bedre end det andet.
Jeg er en af dem der har et ret afslappet forhold til slik og søde sager, men derfor ser jeg ikke "de andre" som sippede. De har nogen andre værdier og dem respektere jeg, ligeså vel som jeg forventer at de respekterer mine værdier. Vi gør jo alle bare hvad vi mener er bedst for vores børn, ligeså vel som vi alle har hver vores baggrund som sikkert har haft en vis indflydelse på vores valg.
Og det hele afhænger af øjnene der ser. Bare i vores lille familie, hvor jeg som sagt synes vi har et ret afslappet forhold til slik og søde sager, mens min mand synes vi er ret strikse. Dvs vi siger aldrig nej hvis nogen byder, men vi farer heller ikke ud og køber hver dag.
Vi har ikke en fast slikdag, men hvis muligheden byder sig må de altid spise slik.
Anmeld