- For mig handler det ikke om, om kaffe er sundt for børn eller ej, - dér hvor kæden springer for mig, er der hvor andre overtræder mine og min mands grænser, og gør/giver min søn noget vi ikke vil have. Det synes jeg på ingen måde er okay.
Min svingermor gjorde det samme (ikke af et ondt hjerte), - hun gav vores dengang 2-årige lov til at smage på sin vin (!!!!?!???), - inden hverken min mand eller jeg nåede at reagere, gav hun ham glasset. Han kvitterede dog selv med at kaste op ud over hende, og min mand blev rigtig gal, og hun meget flov. Så der behøvede jeg ikke at argumentere overfor hende om min holdning til børn og alkohol... Min pointe blev udlevet live in action! 
Men jeg vil lige indskyde, at jeg på ingen måde kan forstå hvorfor folk er så forhippet på at børn skal smage alt muligt, - fordi som de siger, - der sker jo ikke noget. Men hvad godt kommer der ud af det? Hvis behov er det der stilles, børnens eller de voksnes?Kaffe, sukker i voldsomme mængder og alkohol, - det forstår jeg ikke, - ikke at jeg fordømmer folk der har en anden mening, men jeg vil altså selv have lov at bestemme på mit og mit barns vejne!
/Katja
Anmeld