Hjælp mig lige her piger! Hvad ville I sige til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.313 visninger
41 svar
0 synes godt om
19. november 2011

Baby2010/2013

...hvis jeres svigerfar bliver taget I pludselig at give jeres barn på 10,5 måned kaffe?

Jeg blev vred og sagde "du må sku da ikke sidde og gi ham kaffe", hvor han derefter svarer, "arh det sker der da ikke noget ved, det var ikke så meget"! Siger det til ham igen, at det skal han ikke, men viser mig på ingen måde nogen respekt, og vender ligesom "ryggen" til mig!

Overreagererede jeg? Hvordan ville i reagerer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg faktisk ikke jeg ville reagerer så voldsomt på det. Mit barn må da gerne få lov at smage på kaffen  Kender mange små børn der drikker deres forældres kaffe.

Men synes ikke det er fair af din svigerfar ikke at respektere dit ønske om ikke at give ham kaffe..

Anmeld

19. november 2011

JJH

BabyDec2010 skriver:

...hvis jeres svigerfar bliver taget I pludselig at give jeres barn på 10,5 måned kaffe?

Jeg blev vred og sagde "du må sku da ikke sidde og gi ham kaffe", hvor han derefter svarer, "arh det sker der da ikke noget ved, det var ikke så meget"! Siger det til ham igen, at det skal han ikke, men viser mig på ingen måde nogen respekt, og vender ligesom "ryggen" til mig!

Jeg havde nok ret køligt og kontant sagt at det ikke er i orden og han ikke skal gøre det igen.

Det er ikke okay.

Anmeld

19. november 2011

MorTil4<3

BabyDec2010 skriver:

jeg ville nok lige slå koldt vand i blodet, og forstår godt hans måde at reagere på, han vil jo ikk sige undskyld eller sige noget andet som han ikk mener, han mener du overreager og jeg mener han har ret

tumlingen dør ikk af at smage

Anmeld

19. november 2011

Sildefisk

Hvad enten vi andre mener din reaktion er ok eller ej, BØR din svigerfar respektere at du siger fra!!

Og JA jeg var også blevet tosset!

Anmeld

19. november 2011

Tvillingemor80

jeg kan godt forstå du bliver sur.. synes ikke det er okay det han gør..

Anmeld

19. november 2011

Tona

BabyDec2010 skriver:

Jeg ville reagere præsis som dig, og hvis han ikke lyttede ville det blive grimt. Jeg er af natur meget ked af konflikter, men lige præsis det der syntes jeg er rigtig slemt. Koffein er et vanedannende stof og det er bestemt ikke godt for så lille en størrelse.

Mine forældre gav mig kaffe dagligt fra jeg var 2 år gammel og i mange år var jeg dybt afhængig af kaffe og fik det desideret dårligt når jeg ikke fik det med bla. hovedpine og irritabilitet. Efter jeg drak så meget at jeg fik en hæslig koffein-forgiftning fik jeg endelig nok og kom ud af det og drikker det slet ikke mere.

Det som også pisser mig af er at svigerfar ikke lyttede til dig. Han SKAL respektere det du siger ligemeget om han er enig eller ej, for det er dit barn og ikke hans.

Anmeld

19. november 2011

Nadia&Daniel

BabyDec2010 skriver:

Min svigerfar gjorde NÆSTEN det samme - det var dog RØD SODAVAND.. Jeg blev så gal, men fattet, og forklarede ham at det ville vi ikke have at hun smagte på.. Og han kom med PRÆCIS samme svar til det

Anmeld

19. november 2011

Baby2010/2013

Tak for jeres meninger piger

Det er selvfølgelig forskelligt hvordan man vil reagerer, men jeg tror også min reaktion bærer præg af at min svigerfar, siden vores søn kom, har vadet ind og ud af vores hjem, uden hverken at ringe først eller noget, somom det var hans eget! F.eks. han stod pludselig foran vinduet en lørdag morgen kl.7.30, og vadede ind af døren, mens jeg står med morgenhår, morgenkåbe og min søn er knapt nok vågnet! Der fik jeg nok, og samtidig et stort chok da der pludselig stod en mand i mit vindue!

Så jeg tror måske det var derfor jeg reagerede som jeg gjorde, han har overtrådt for mange af mine grænser!

Men tak for jeres svar

Anmeld

19. november 2011

lukasmor

én ting er at gøre det fordi han mener det er okay (det er det ikke i min verden), en anden ting er at han så ikke respektere dig når du siger nej! Jeg ville blive SÅ tosset! Og helt ærligt, med den der: "jamen det sker der ikke noget ved" tja, så har man bare ikke lyst til at han skal passes der, for hvor meget andet mener HAN er okay? Kan godt forstå dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.