Hjælp mig lige her piger! Hvad ville I sige til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Baby2010/2013

Nadia&Daniel skriver:

Min svigerfar gjorde NÆSTEN det samme - det var dog RØD SODAVAND.. Jeg blev så gal, men fattet, og forklarede ham at det ville vi ikke have at hun smagte på.. Og han kom med PRÆCIS samme svar til det

Det er på en måde meget provokerende når de svarer på den måde! Når vi siger sådan, så mener vi det og så skal de skam tage det til sig! Man føler ingen respekt hverken for barnet eller sig selv som forældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Baby2010/2013

Lukasmor skriver:

én ting er at gøre det fordi han mener det er okay (det er det ikke i min verden), en anden ting er at han så ikke respektere dig når du siger nej! Jeg ville blive SÅ tosset! Og helt ærligt, med den der: "jamen det sker der ikke noget ved" tja, så har man bare ikke lyst til at han skal passes der, for hvor meget andet mener HAN er okay? Kan godt forstå dig!

Ja man bygger virkelig en mistillid til ham, og det har også gjordt at han ikke har passet ham endnu, da jeg simpelthen bare ikke stoler på ham! Den værste er når de sidder og siger stille til barnet " hvad mor ikke ved, har hun ikke ondt af", nøj den magter jeg ikke

Anmeld

19. november 2011

Nadia&Daniel

BabyDec2010 skriver:

Det er på en måde meget provokerende når de svarer på den måde! Når vi siger sådan, så mener vi det og så skal de skam tage det til sig! Man føler ingen respekt hverken for barnet eller sig selv som forældre

Jeg får tit smidt denne sætning i hovedet: " ja, det gjorde vi altså med Daniel (min mand) og Christina (min svigerinde ), og de har da ikke taget skade"

Men nej, det er ikke altid let. Og nogle gange har min svigermor og svigerfar svært ved at forstå, at Laura er vores, og ikke deres.. Kæmpede i starten med, at de kaldte hinanden for far og mor overfor Laura, det skete dog ved fejl, men de gjorde det i laaaang tid.. det er dog en helt anden historie..

Anmeld

19. november 2011

Nadia&Daniel

BabyDec2010 skriver:

Ja man bygger virkelig en mistillid til ham, og det har også gjordt at han ikke har passet ham endnu, da jeg simpelthen bare ikke stoler på ham! Den værste er når de sidder og siger stille til barnet " hvad mor ikke ved, har hun ikke ondt af", nøj den magter jeg ikke

Har det også meget svært når min svigerfar er alene med hende..

Anmeld

19. november 2011

B&J

hvis mit barn selv ville smage ville jeg ikke tage det så tungt med en enkelt tår...

men der imod han ikke lytter til hvad dit ønske er ville jeg blive møg hammer sur

Anmeld

19. november 2011

Baby2010/2013

Nadia&Daniel skriver:

Jeg får tit smidt denne sætning i hovedet: " ja, det gjorde vi altså med Daniel (min mand) og Christina (min svigerinde ), og de har da ikke taget skade"

Men nej, det er ikke altid let. Og nogle gange har min svigermor og svigerfar svært ved at forstå, at Laura er vores, og ikke deres.. Kæmpede i starten med, at de kaldte hinanden for far og mor overfor Laura, det skete dog ved fejl, men de gjorde det i laaaang tid.. det er dog en helt anden historie..

Ja dengang, men sådan gør vi altså ikke idag, og det tror jeg også de har svært ved at accepterer! Hans oldemor sad pludselig og fodrede ham med kage sidst vi var på besøg...der røg også lidt kommentarer afsted, dog fattede, men hun gør det vist ikke igen 

Jeg har også meget svært ved det her med at de ser dem som deres egne, men godt at det ikke er så slemt mere!

Anmeld

19. november 2011

lukasmor

BabyDec2010 skriver:

Nej, og det må de da også synes er super ærgerligt? Forstår ikke at man ikke vil respektere forældrene - de har trods alt selv været småbørnsforældre engang!

Utroligt at han ikke forstår det! Kan i slet ikke skære igennem ? Hvad hvis det er din kæreste der siger noget?

Svigerfar har en mening om tingene og i har en anden.. Der hvor det skiller jer, er der hvor I(!!) er forældrene og han er bedstefar!

Anmeld

19. november 2011

Nadia&Daniel

BabyDec2010 skriver:

Ja dengang, men sådan gør vi altså ikke idag, og det tror jeg også de har svært ved at accepterer! Hans oldemor sad pludselig og fodrede ham med kage sidst vi var på besøg...der røg også lidt kommentarer afsted, dog fattede, men hun gør det vist ikke igen 

Jeg har også meget svært ved det her med at de ser dem som deres egne, men godt at det ikke er så slemt mere!

Jeg er tilgengæld spændt på juleaften - vi har allerede lavet regler hjemme, og støtter hinanden 112% op i dem.. Så nu må vi se hvad de siger og gør..

Anmeld

19. november 2011

Baby2010/2013

Lukasmor skriver:

Nej, og det må de da også synes er super ærgerligt? Forstår ikke at man ikke vil respektere forældrene - de har trods alt selv været småbørnsforældre engang!

Utroligt at han ikke forstår det! Kan i slet ikke skære igennem ? Hvad hvis det er din kæreste der siger noget?

Svigerfar har en mening om tingene og i har en anden.. Der hvor det skiller jer, er der hvor I(!!) er forældrene og han er bedstefar!

Ja han sidder overraskende bare og kigger og siger ikke et kvæk! Men jeg tror vist han forstod pointen, for jeg sagde det vist med lidt hævet stemme og ret bestemt, så lad os x fingre for at det sev ind!

Det er nemlig super ærgeligt, for jeg ønsker at mine svigerforældre skal passe ham, men jeg kan bare ikke når han har lavet så mange ups'ere som bare gør at jeg mister tilliden!

Anmeld

19. november 2011

lukasmor

BabyDec2010 skriver:

Ja han sidder overraskende bare og kigger og siger ikke et kvæk! Men jeg tror vist han forstod pointen, for jeg sagde det vist med lidt hævet stemme og ret bestemt, så lad os x fingre for at det sev ind!

Det er nemlig super ærgeligt, for jeg ønsker at mine svigerforældre skal passe ham, men jeg kan bare ikke når han har lavet så mange ups'ere som bare gør at jeg mister tilliden!

Nej det kan jeg sgu godt forstå!
Synes din kæreste bør støtte dig her så du ikke bliver bussemanden

Håber de kommer til fornuft så de kan få lov at passe jeres dreng UDEN at i skal gå og være bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.