Sparerunde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

det er helt okay - glæder mig til at se den

Nå, nu sover lillepigen, så ingen undskyldning for ikke at hjælpe andre. Vil dog lige med det samme sige, at jeg har budgeteret med 3000 pr måned på mad til min datter og jeg, så det er ikke nødvendigvis en spare madplan. Til gengæld tror jeg, at det kommer til at blive billigere end det, da man jo slipper for alle impuls købene. Men jeg er kun lige startet i går, så kan ikke sige det endnu. Jeg købte til 4 dage ink pålæg og bleer mm for 650 kr i Kvickly. Bare så du er med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Anonym trådstarter

gravidemig skriver:

Jeg handler kun til manden og jeg  og vi har da også så vi kan gøre det mere løst, men på denne måde har vi mere til sjov 

og så skal vi være forældre om 12 uger, så det er rart at vide det kan lade sig gøre for det beløb for to mennesker 

Tager hatten af for dig  Synes det er flot I kan klare jer med at handle for det beløb...

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

PT skriver:

Nå, nu sover lillepigen, så ingen undskyldning for ikke at hjælpe andre. Vil dog lige med det samme sige, at jeg har budgeteret med 3000 pr måned på mad til min datter og jeg, så det er ikke nødvendigvis en spare madplan. Til gengæld tror jeg, at det kommer til at blive billigere end det, da man jo slipper for alle impuls købene. Men jeg er kun lige startet i går, så kan ikke sige det endnu. Jeg købte til 4 dage ink pålæg og bleer mm for 650 kr i Kvickly. Bare så du er med.

Jeg regner med 700 kr pr uge... skulle gerne kunne holde det på det, hvis jeg sørger for at købe økonomisk med hensyn til kød... men har du lagt madplanen ind, for kan ikke se den...

Anmeld

18. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Jeg regner med 700 kr pr uge... skulle gerne kunne holde det på det, hvis jeg sørger for at købe økonomisk med hensyn til kød... men har du lagt madplanen ind, for kan ikke se den...

Min telefon gik lidt i udu her til aften. Så jeg skal nok få den lagt ind i aften, men det må lige vente, til jeg er sikker på, det hele ikke forsvinder igen

Anmeld

18. november 2011

Anonym trådstarter

PT skriver:

Min telefon gik lidt i udu her til aften. Så jeg skal nok få den lagt ind i aften, men det må lige vente, til jeg er sikker på, det hele ikke forsvinder igen

det er bare i orden

Anmeld

18. november 2011

TWT

gravidemig skriver:

Jeg har handlet i ABC

Og det ER med toiletpapir  

Hej  

Du skriver at du handler i ABC. Må jeg spørge hvad det er ? 

Anmeld

18. november 2011

M&M's Mor

Så lige der var foreslag omkring havregryn i fars og det kan du sagtens samt også komme revet gulerødder og rødbeder i...giver en dejlig smag og man får en mega portion ud af det... og her i huset ELSKER pigerne virkelig de lyserøde frikadeller... eller vores grønne shrek-deller...

Anmeld

18. november 2011

Bassemor<3

TWT skriver:

Hej  

Du skriver at du handler i ABC. Må jeg spørge hvad det er ? 

Det er en butid  Den hedder ABC lavpris 

Anmeld

18. november 2011

TWT

gravidemig skriver:

Det er en butid  Den hedder ABC lavpris 

Ihhh har lige søgt på google, den nærmeste butik lægger laaaangt væk  

Anmeld

19. november 2011

Anonym trådstarter

M&M's Mor skriver:

Så lige der var foreslag omkring havregryn i fars og det kan du sagtens samt også komme revet gulerødder og rødbeder i...giver en dejlig smag og man får en mega portion ud af det... og her i huset ELSKER pigerne virkelig de lyserøde frikadeller... eller vores grønne shrek-deller...

Grønne shrek-deller, er det med broccoli eller???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.