De "kære" tigerspring! (langt - sorry!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

smokin

Happiness skriver:

Så har det da været en god ferie

Må kigge på det, og se om der ikke dukker en op i nærheden af os

Og ja, man kan jo altid videresælge den

Ja det har det, men det bliver en kedelig flyvetur hjem med så meget krudt i røven og en nytatoveret mor.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Happiness

Malini skriver:

Der er to på trendsales pt. 

http://www.trendsales.dk/listings/fisher-price-cradle-swing-elektrisk-gynge/21436078?pn=5&rt=ssr&search=fisher+price+gynge&status=1

http://www.trendsales.dk/listings/fisher-price-gynge-vugge-cradle-swing/23963045?pn=1&track=6&rt=ssr&road=sort_gallery&search=fisher+price+gynge&status=1

Super tak  Dem vil jeg kigge på

Anmeld

19. november 2011

Happiness

Malini skriver:

Ja det har det, men det bliver en kedelig flyvetur hjem med så meget krudt i røven og en nytatoveret mor.... 

Troed faktisk i var kommet hjem Så må du få Nicolai til at løbe rundt med hende så hun kan få brugt noget krudt

Av med tatoveringen, det kan godt gøre ondt længe... Fik engang en tatovering i spanien, hvor jeg skulle med bus hjem... Ikke lige det smarteste trick jeg har lavet Det var på lænden...

Anmeld

19. november 2011

smokin

Happiness skriver:

Troed faktisk i var kommet hjem Så må du få Nicolai til at løbe rundt med hende så hun kan få brugt noget krudt

Av med tatoveringen, det kan godt gøre ondt længe... Fik engang en tatovering i spanien, hvor jeg skulle med bus hjem... Ikke lige det smarteste trick jeg har lavet Det var på lænden...

Hæhæ det er der ikke plads til på norwegian...  Det var meget pres på to sæder (hun sidder jo på skødet - BIG MISTAKE!) Vi prøvede at ringe hjem til Nicolais arbejde for at få dem til at booke et sæde mere men de ville have 1595 kr. - lad mig bare sige at det gav vi ikke herned! 

Min er på den ene halvdel af ryggen.. hele skulderbladet... og den første 

Anmeld

20. november 2011

Nessie

Happiness skriver:

Løber han rundt i søvne?

Men ja har hørt at sygdom kan fremprovokere det Som om de ikke har det hårdt nok i forvejen

Men håber da han er vokset fra det. Det skulle jo ske meget pludseligt. De almindelige mareridt er jo lidt lettere at håndtere!

Ja, han går eller løber rundt mens han skriger og græder, og svarer på det vi pørger om, men han er ikke vågen. Og rører vi ved ham, går han helt i panik. Lige pludselig holder det op, så begynder han bare at snakke normalt, og vil så gerne i seng. Så er det bare os, der lige skal falde ned igen

Jeg håber at han snart er vokset helt fra det, for det er godt nok ubehageligt at sidde og se på, og bare vente på at han vågner op igen

Anmeld

20. november 2011

Happiness

Nessie skriver:

Ja, han går eller løber rundt mens han skriger og græder, og svarer på det vi pørger om, men han er ikke vågen. Og rører vi ved ham, går han helt i panik. Lige pludselig holder det op, så begynder han bare at snakke normalt, og vil så gerne i seng. Så er det bare os, der lige skal falde ned igen

Jeg håber at han snart er vokset helt fra det, for det er godt nok ubehageligt at sidde og se på, og bare vente på at han vågner op igen

Lyder bestemt ikke rart

Krydser for at han er vokset fra det!

Anmeld

20. november 2011

twinny

ved jeg ikk om du har set denne hjemmeside:

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?page=2

Men den er gemt i mine favoritter...

Vi havde et helved med vores drenge og 5 ugers springet... Og nu bliver de 8 uger på onsdag... Så begynder allerede og frygte det..

Anmeld

20. november 2011

Happiness

ved jeg ikk om du har set denne hjemmeside:

http://voresborn.dk/baby-psykologi-og-udvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring?page=2

Men den er gemt i mine favoritter...

Vi havde et helved med vores drenge og 5 ugers springet... Og nu bliver de 8 uger på onsdag... Så begynder allerede og frygte det..

Tak, den kommer straks under favoritter  Har også købt bogen, og den er guld værd

Har ondt af dig! Du har 2 tigerspribg af gangen... Puha....!

Anmeld

20. november 2011

twinny

Happiness skriver:

Tak, den kommer straks under favoritter  Har også købt bogen, og den er guld værd

Har ondt af dig! Du har 2 tigerspribg af gangen... Puha....!

hehe okay....

Mange tak... jaah og de vælger at besværlige på hver deres tid...

Ihh hvor jeg havde lyst til at hoppe vinduet...

Anmeld

20. november 2011

Happiness

twinny skriver:

hehe okay....

Mange tak... jaah og de vælger at besværlige på hver deres tid...

Ihh hvor jeg havde lyst til at hoppe vinduet...

Kender følelsen Puha, så har du ikke mange uger uden de forbandede spring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.