De "kære" tigerspring! (langt - sorry!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2011

Nessie

Happiness skriver:

Der er sikkert bare børn der har brug for den tryghed, og den skal de selvfølgelig have Og man vender sig jo til at stå op om natten, det kan man næsten i søvne

Men er da ked af at han har natteskræk Har hørt det skulle være rigtig hårdt!

Men mon ikke når han bliver teenager, at han ikke gider sin mor rendende Men der er der jo sikkert en ny en at rende efter

Ork ja, i nat stod jeg da med ham på armen og småsov, sådan er det jo bare

Han har heldigvis kun natteskræk i perioder nu. Der var lige en overgang hvor det var hver nat, og det var meget hårdt, for man kan jo intet gøre. Almindelig mareridt er "bedre", for da kan vi få ham vækket og ud af drømmen, ved det andet må vi bare sidde og vente på at han vågner, mens han skriger og græder

Jeg regner med at han får et lille natbord, når han engang skal i juniorseng, og så må vi se om han selv kan finde ud af at tage vand fra en drikkedunk om natten, eller om han bare er helt væk i søvnen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

Happiness

Nessie skriver:

Ork ja, i nat stod jeg da med ham på armen og småsov, sådan er det jo bare

Han har heldigvis kun natteskræk i perioder nu. Der var lige en overgang hvor det var hver nat, og det var meget hårdt, for man kan jo intet gøre. Almindelig mareridt er "bedre", for da kan vi få ham vækket og ud af drømmen, ved det andet må vi bare sidde og vente på at han vågner, mens han skriger og græder

Jeg regner med at han får et lille natbord, når han engang skal i juniorseng, og så må vi se om han selv kan finde ud af at tage vand fra en drikkedunk om natten, eller om han bare er helt væk i søvnen

Det kunne da være smart med sådan et natbord! Han skal jo nok lige vendes til det, men vil sikket også føle sig som en stoor dreng

Hvordan ser i forskel fra alm. mareridt og natteskræk?

Men ja, det må være hårdt! Man har jo lyst til at gøre det bedre for ham, men svært når man "bare" kan se til Håber at perioderne bliver mindre endnu, og til sidst slet ikke er der mere!

Anmeld

19. november 2011

Nessie

Happiness skriver:

Det kunne da være smart med sådan et natbord! Han skal jo nok lige vendes til det, men vil sikket også føle sig som en stoor dreng

Hvordan ser i forskel fra alm. mareridt og natteskræk?

Men ja, det må være hårdt! Man har jo lyst til at gøre det bedre for ham, men svært når man "bare" kan se til Håber at perioderne bliver mindre endnu, og til sidst slet ikke er der mere!

Det finder vi ud af med det samme. Hvis han skriger i panik når vi rører ham eller tager ham op, så er det natteskrækken, og så skal vi bare lade ham være. Han løber fint rundt, og man kan tale til ham og han svarer og ser vågen ud, men det er han absolut ikke.

Jeg har et lille håb om, at når han allerede er så "fri" af natteskrækken, at han snart er vokset helt fra det, men det er værst når han er syg eller haft nogle urolige dage

Anmeld

19. november 2011

Happiness

Nessie skriver:

Det finder vi ud af med det samme. Hvis han skriger i panik når vi rører ham eller tager ham op, så er det natteskrækken, og så skal vi bare lade ham være. Han løber fint rundt, og man kan tale til ham og han svarer og ser vågen ud, men det er han absolut ikke.

Jeg har et lille håb om, at når han allerede er så "fri" af natteskrækken, at han snart er vokset helt fra det, men det er værst når han er syg eller haft nogle urolige dage

Løber han rundt i søvne?

Men ja har hørt at sygdom kan fremprovokere det Som om de ikke har det hårdt nok i forvejen

Men håber da han er vokset fra det. Det skulle jo ske meget pludseligt. De almindelige mareridt er jo lidt lettere at håndtere!

Anmeld

19. november 2011

smokin

Happiness skriver:

Har prøvet at kigge efter en i den blå avis, må lede lidt mere, for der var kun nogle der kunne bruges til 9 kg, og han er 7-8kg nu. Han har faktisk prøvet en hos Kiki. Der faldt han i søvn i den Men den virkede også mere solid end dem på dba...

Men han er heldigvis blevet bedre allerede. Og har ligget og set disney show i snart 20 min... Ja totalt upædagogisk, men han er stille og glor på det  

Men hvis han laver samme show ved næste spring, så ofre jeg de penge! Ellers tror jeg han ønsker sig en i julegave! (eller jeg gør )

Du skal ikke købe de der som ligner skråstole. Du skal gå efter dem der hedder rainforest fra fisher price. 

Jeg fandt denne her : http://www.dba.dk/skraastol-rainforest-gynge/id-78598318/ til 850 kr. Det er halv pris. 

Den Kiki har er en gammel udgået model så den finder du helt sikkert ikke mere, den som jeg har linket til er den nye version og meget bedre (ikke at Kikis er dårlig, for det er den bestemt ikke). Han må sidde i den til han vejer 14 kg. 

Anmeld

19. november 2011

smokin

Hov kan se den jeg har linket til er defekt...  Det må være rejsefeberen der spiller mig et puds... Nå men den hedder i hvert fald Rainforest fra fisherprice. (hvis der er flere så er det den største) og sørme om jeg ikke fandt den Kiki har: 

http://www.heaven4kids.dk/B%C3%B8rnev%C3%A6relse/B%C3%B8rne-M%C3%B8bler/FisherPrice-Gyngestol/

Anmeld

19. november 2011

smokin

Malini skriver:

Hov kan se den jeg har linket til er defekt...  Det må være rejsefeberen der spiller mig et puds... Nå men den hedder i hvert fald Rainforest fra fisherprice. (hvis der er flere så er det den største) og sørme om jeg ikke fandt den Kiki har: 

http://www.heaven4kids.dk/B%C3%B8rnev%C3%A6relse/B%C3%B8rne-M%C3%B8bler/FisherPrice-Gyngestol/

Sidste ting: Du kan jo altid videresælge den når du ikke kan bruge den mere. Vores røg på 3 timer. 

Anmeld

19. november 2011

Happiness

Malini skriver:

Du skal ikke købe de der som ligner skråstole. Du skal gå efter dem der hedder rainforest fra fisher price. 

Jeg fandt denne her : http://www.dba.dk/skraastol-rainforest-gynge/id-78598318/ til 850 kr. Det er halv pris. 

Den Kiki har er en gammel udgået model så den finder du helt sikkert ikke mere, den som jeg har linket til er den nye version og meget bedre (ikke at Kikis er dårlig, for det er den bestemt ikke). Han må sidde i den til han vejer 14 kg. 

Ok, tak. Den vil jeg kigge efter

Anmeld

19. november 2011

Happiness

Malini skriver:

Så har det da været en god ferie

Må kigge på det, og se om der ikke dukker en op i nærheden af os

Og ja, man kan jo altid videresælge den

Anmeld

19. november 2011

smokin

Malini skriver:

Sidste ting: Du kan jo altid videresælge den når du ikke kan bruge den mere. Vores røg på 3 timer. 

Der er to på trendsales pt. 

http://www.trendsales.dk/listings/fisher-price-cradle-swing-elektrisk-gynge/21436078?pn=5&rt=ssr&search=fisher+price+gynge&status=1

http://www.trendsales.dk/listings/fisher-price-gynge-vugge-cradle-swing/23963045?pn=1&track=6&rt=ssr&road=sort_gallery&search=fisher+price+gynge&status=1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.